کد خبر: ۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹ 08 February 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: تابلوهای شهدای ورزشکار در ورودی سالن‌های کرج نصب می‌شود.
به گزارش فارس رضا گل‌محمدی اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز تابلوهای شهدای ورزشکار در ورودی سالن‌های ورزشی کرج نصب می‌شود.
وی ادامه داد: آشنا کردن نسل امروز با شهدا و ایثارگری‌های آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس می‌تواند حرکتی بسیار تأثیرگذار در حفظ آرمان‌های شهدا باشد.
وی انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مهمترین وظایف مسئولان دانست و گفت: مسئولان در هر جایگاهی هستند باید به ترویج و نهادینه کردن این مهم توجه ویژه و اساسی داشته باشند و نوجوانان و جوانان امروز را با این فرهنگ مأنوس کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: این امر با همیاری بسیج ورزشکاران اداره کل تربیت بدنی استان البرز انجام گرفته است و تابلوهایی که مزین به تصاویر شهدا است طوری طراحی شده‌اند که در خور شأن این بزرگواران باشند.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه دینی دانست و افزود: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده مهمترین وظیفه مسئولان است.
این مسئول تأکید کرد: بیش از 30 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، اکنون جمعیت عمده کشور را کودکان، نوجوانان و جوانانی تشکیل می‌دهند که به عنوان نسل سوم انقلاب، بیش از پیش ضرورت دارد تا با میراث ارزش‌های به جای مانده از شهدا، جانبازان و آزادگان آشنا گردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار