کد خبر: ۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱ 09 February 2015
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: در زمینه تعداد بیمه‌شدگان کارگری در البرز افزایش مناسبی داشتیم که به سقف ۲۷۵ هزار نفر رسیده است.
علی ایمانی در جشنواره امتنان از کارگروه‌های کار، تلاشگران و واحدهای نمونه استان البرز که ظهر امروز در مرکز تربیت مربی استان البرز با حضور قائم مقام وزیر تعاون برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم هرساله بر اساس ماده 195 قانون انجام می‌شود.
وی افزود: همه افرادی که در این عرصه فعالیت می‌کنند از نظر ما نمونه هستند اما به سبب محدودیت، تعدادی از این افراد از طرف هیئت داوران انتخاب می‌شوند.
به گزارش تسنیم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز خاطرنشان کرد: این افراد در سه مرحله انتخاب می‌شوند که مرحله نخست آن کارگاهی و و مرحله دوم استانی است که برترین آن‌ها به عنوان نمونه به سطح کشوری راه ‌می‌یابند و در اردیبهشت‌ماه به عنوان کارگران نمونه و گروه‌کارهای ملی از آنان تجلیل به عمل می‌آید.
وی با اشاره به کسب رتبه‌های مناسب استان در زمینه ارزیابی عملکردها، گفت: کاهش چشمگیری در زمینه مقرری بگیران بیمه بیکاری در البرز داشتیم و همچنین اقدامات مناسبی در زمینه بومی‌سازی انجام شده است.
ایمانی با بیان اینکه نرخ بیکاری در البرز کاهش خوبی یافته اظهار داشت: در زمینه تعداد بیمه‌شدگان کارگری نیز افزایش مناسبی داشتیم که به سقف 275 هزار نفر رسیده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بیان کرد: در این جشنواره 620 نفر ثبت‌نام کردند و بیش از 50 جلسه برای ساماندهی آنان تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: پس ازبررسی 21 پرونده حائز شرایط، 6 کارگر نمونه، 4 واحد و 6 گروه‌‌کار نمونه انتخاب شدند که در این مراسم از آنان تجلیل به عمل می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار