کد خبر: ۳۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰ 26 May 2015
رئیس بنیاد نخبگان استان البرز گفت: استفاده بهینه از توانایی و ظرفیت‌‎های نخبگان در توسعه استان بسیار موثر است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جعفر جهان‌پناه ظهر امروز در دومین نشست اعضای شورای علمی بنیاد نخبگان استان البرز اظهار داشت: تدوین برنامه‌های سالیانه، تهیه و تصویب برنامه‌ها و فرآیندهای اجرایی، ارزیابی برنامه‌های بنیاد و تشکیل کارگروه‌های تخصصی مورد نیاز استان و همچنین برنامه‌ریزی برای ایجاد تعاملات هم‌افزا میان اجتماعات نخبگان استان و بخش‌های مختلف استان از جمله وظایف و فعالیت‌های این شورا است.
وی بر لزوم شناسایی، هدایت نخبگان به منظور تولید و ارتقاء علم، فناوری و توسعه علمی استان تأکید و خاطرنشان کرد: شورای علمی نخبگان با بهره‌مندی صحیح از سرمایه‌های ارزشمند استان البرز می‌تواند در حل بسیاری از مشکلات استان تأثیرگذار باشد.
این مسئول بیان داشت: با توجه به آیین‌نامه اجرایی هیئت امنای بنیاد ملی نخبگان در هر 2 کارگروه تخصصی صنعت و کشاورزی استان البرز 4 عضو حقیقی از مدیران ارشد دستگاه‌های مرتبط اجرایی و 4 عضو حقوقی از اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی استان و نخبگان دارای سوابق علمی و عملی درخشان در حوزه‌های مرتبط حضور خواهند داشت.
وی هدف از تشکیل کارگروه‌های تخصصی صنعت و کشاورزی در استان را حضور و ایفای نقش نخبگان صنعتی و کشاورزی در ارتباط با مسائل حائز اهمیت برای استان عنوان کرد.
جهان پناه با بیان اینکه تشکیل کارگروه‌های تخصصی در جهت همکاری مشترک میان اجتماعات نخبگانی، دانشگاه‌های استان، سایر مراکز علمی و فناوری است، افزود: استفاده بهینه از توانایی و ظرفیت‌‎های موجود نخبگان حوزه صنعت و کشاورزی برای کمک و مشاوره تخصصی به صاحبان صنایع تولیدی و خدماتی استان و تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان توسط متخصصان حوزه‌های مذکور است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار