نماینده ولی فقیه در البرز خطاب به مسئولان
حسینی همدانی با اشاره به مشکلاتی خانواده زندانیان گفت: به طور قطع در جامعه باید کارهای زیربنایی و کارهای فرهنگی ایجابی و سلبی انجام بگیرد تا کار به مرحله زندان و حصر نرسد.
کد خبر: ۴۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۰ 30 May 2015
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: کارهای زیربنایی و فرهنگی عامل مهمی در پیشگیری از بروز جرم در جامعه است.
آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی ‌همدانی ضمن بازدید از ندامتگاه مرکزی کرج با اشاره به علت حضور خود به منظور بررسی مشکلات زندانیان و اداره کنندگان این مجموعه اظهار کرد: همچنان که محیط زندان عبرت‌آموز است؛ جای بسی تاسف و ناراحتی دارد که چرا باید انواع بزه و جرم در جامعه ما به گونه‌ای باشد که عده‌ای از نیروهای فعال و جوان که می‌توانستند خدماتی را در اجتماع داشته باشند مدتی از عمرشان را در حبس و حصر بگذرانند.
وی با اشاره به مشکلاتی که برای خود این افراد و اطرافیانشان به وجود می‌آید، گفت: به طور قطع در جامعه باید کارهای زیربنایی و کارهای فرهنگی ایجابی و سلبی انجام بگیرد تا کار به مرحله زندان و حصر نرسد.
امام جمعه کرج با اشاره به وجود افراد بزهکار در طول تاریخ که قانون با آنها مبارزه می‌کرده است، گفت: حال که افراد به زندان افتاده‌اند بعد انسانی آنها نباید فراموش شود و چون به غیرجرم مرتکب شده جرم دیگری ندارند، انسانیتشان سر جای خود است.
وی ادامه داد: خدای تعالی و همچنین اسلام دستور داده‌اند که با هر کسی به اندازه جرمش باید برخورد کرد و حتی اجازه تعرض به وی وجود ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به محدودیت امکانات پس از استان شدن البرز و مشکلات پیش رو، تلاش‌های مجموعه مدیریتی زندان‌های استان را مثبت و رو به رشد ارزیابی کرد و اظهار داشت: رشد نه به معنای رشد کمی زندانیان بلکه تامین امکانات حداقلی برای رفاه آنها و تاثیرات تربیتی مثبت جهت اصلاح رفتار افراد، که در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار