با افتتاح ساختمان جدید
پس از تاسیس استان البرز، این ساختمان به استانداری البرز اختصاص یافت و فرمانداری کرج در یک ساختمان استیجاری مستقر شد.
کد خبر: ۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱ 10 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: پیش از تاسیس استانداری البرز و زمانی که شهرستان کرج در حوزه استانداری تهران قرار داشت، ساختمانی در منطقه جهانشهر به عنوان فرمانداری کرج استفاده می‌شد.
پس از تاسیس استان البرز، این ساختمان به استانداری البرز اختصاص یافت و فرمانداری کرج در یک ساختمان استیجاری مستقر شد.
استیجاری بودن ساختمان فرمانداری مرکز یک استان، مشکلات زیادی را ایجاد کرده بود که با بهره‌برداری از ساختمان جدید، این مشکلات کاهش یافت.
مراسم افتتاح و گشایش ساختمان جدید فرمانداری کرج و بخشداری مرکزی این شهرستان بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان ارشد استانی از جمله سید حمید طهایی استاندار البرز و محمد جواد کولیوند عضو مجمع نمایندگان این استان برگزار شد.
در بخشی از این مراسم سید حمید طهایی طی سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی شرایط حساسی را در داخل و همچنین عرصه بین‌المللی تجربه می‌کند.
وی تصریح کرد: طی سال‌های اخیر بارها ثابت شده است که توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی با هدایت‌های مقام عظمای ولایت و وحدت و همدلی آحاد جامعه خنثی شده است.
عالی‌ترین نماینده دولت در استان البرز افزود: به طور قطع توطئه‌های امروز نیز به فضل الهی خنثی می‌شود، اما باید توجه داشت که در این شرایط باید بیش از گذشته برای وحدت و همدلی جامعه تلاش کرد و دست از منافع شخصی‌ و گروهی برداشت.
طهایی ادامه داد: انجام این مهم عامل اصلی برای دستیابی به توسعه و پیشرفت پایدار کشور است.
وی با اشاره به وظایف مسئولان در قبال مردم گفت: مردم ما وظایفی که برای خدمت به اسلام، انقلاب و کشور داشتند را به درستی انجام داده و همواره و در تمام مراحل همراه انقلاب بوده‌اند.
استاندار البرز افزود: مسئولان نیز به ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان البرز باید خود را خادم ملت دانسته و از هیچ تلاشی در راه خدمت‌گذاری به این مردم فروگذاری نکنند.
طهایی تصریح کرد: خدمت صادقانه و اقدامات خالصانه بی‌شک موجب رضایت مردم و رضایت پروردگار می‌شود و مسئولی که رضایت خدا و خلق خدا را همواره برای خود در اولویت قرار داده، در کارش نیز موفق می‌شود.
لازم به توضیح است، در این مراسم محمد تقی ایرانی فرماندار کرج نیز توضیحاتی درباره اجرای برنامه‌ها و تحقق اهداف دولت در مرکز استان البرز ارائه کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار