آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با سردار اشتری
با تکمیل طرح‌های مسکن مهر حدود 700 هزار نفر به جمعیت استان البرز افزوده خواهد شد، حال این پرسش مطرح می‌شود که آیا به همین نسبت نیروی پلیس نیز در البرز اضافه می‌شود؟
کد خبر: ۴۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 31 May 2015
سردار حسین اشتری در ادامه سفر به استان البرز با آیت الله سید محمد‌مهدی حسینی‌همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز دیدار و گفت‌وگو کرد.
امام جمعه کرج در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: توجه به وضع معیشتی و رفاهی کارکنان و کادر نیروی انتظامی به ویژه در استان البرز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تحقق این مهم نیازمند توجه بیشتری است.
حسینی‌همدانی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، کرج ایران کوچک است و اگر در کرج سنت‌های حسنه‌ای را پایه‌گذاری کنیم، آثار آن در کل کشور نمایان خواهد شد.
وی همچنین خواستار ارتقاء جایگاه نیروی انتظامی استان البرز شد و این امر را نیازمند تلاش بیشتری فرماندهان این نیرو دانست.
وی با اشاره به افزایش مهاجرت به استان البرز گفت: تنها با تکمیل طرح‌های مسکن مهر حدود 700 هزار نفر به جمعیت استان البرز افزوده می‌شود، حال این پرسش مطرح می‌شود که آیا به همین نسبت نیروی پلیس نیز در البرز اضافه می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز همچنین به ضرورت اجرای دقیق طرح‌های عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: اعتقاد ما این است که در اجرای طرح فوق نیروی انتظامی نباید برخورد قهری و فیزیکی داشته باشد و اصل کار باید فرهنگی باشد.
حسینی‌همدانی ادامه داد: اگر دستگاه‌ها به وظائف خود به ویژه در بحث ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به درستی عمل کنند، بخش زیادی از معضلات برطرف می‌شود
وی با تاکید بر اینکه تنها نیم درصد از افراد بی حجاب و بد حجاب در استان البرز عناد دارند، گفت: با این افراد باید برخورد قضایی و حقوقی داشت، اما بخش مهمی که از روی غفلت و ناآگاهی و یا مشکلات فرهنگی حجاب کامل را رعایت نمی‌کنند، نیازمند اطلاع‌رسانی و کار فرهنگی هستند.
خطیب جمعه کرج افزود: به عنوان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی حدود 30 هزار دانشجو دارد که نیمی از آنها را دختران تشکیل می‌دهند، حال اگر این دانشگاه تمرکز خوبی بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشد، دیگر نیازی به برخورد نیروی انتظامی نیست.
حسینی‌همدانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین از رییس دادگستری خواستم تا پلیس را فشل نکنند، چون زمانی که پلیس مجرم را تحویل‌ می‌دهد و به علت جا نداشتن در زندان، دوباره او را آزاد می‌کنند و اینجا پلیس خراب می‌شود.
بر اساس این گزارش، در ادامه جلسه فوق، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کل کشور نیز طی سخنانی اظهار داشت: همکاران ما نظارتی بر عملکرد نیروی انتظامی استان البرز داشته‌اند که در جمع‌بندی نهایی عملکرد فرمانده استان مطلوب ارزیابی شده که البته ما به همین مقدار راضی نیستیم.
وی افزود: خوشبختانه پلیس در البرز در کشفیات و مقابله با مجرمین  اقدامات خوبی داشته که انشاالله با حمایت مسئولان استانی بتوانند در ماموریت‌شان موفق باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
نیروی انتظامی تشکر تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
نیروی انتظامی دقت کن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار