کد خبر: ۴۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳ 01 June 2015
مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت: با شهرداری برای حمایت از تیم فوتسال مقاومت گفت وگو کرده‌ایم اما این موضوع هنوز قطعی نشده است.
محمد خالقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تلاش می‌کنیم موانع موجود بر سر راه تیم فوتسال مقاومت را کنار بزنیم و در این راه بایستی با برنامه‌ریزی درست و اصولی گام برداریم.
وی بیان کرد: برای حمایت مالی از تیم در لیگ برتر صحبت‌های مناسبی انجام داده‌ایم اما تا کنون قطیعت پیدا نکرده است، اگر اعضای شورا شهر با این موضوع موافقت کنند به احتمال بسیار زیاد در فصل جدید لیگ فوتسال کشور با نام مقاومت شهرداری در بازی‌ها حضور خواهیم یافت.
خالقی درباره شرایط تیم نیز گفت: مذاکره برای تمدید قرارداد و یا جذب بازیکن در حال انجام است اما با وجود آن که مقاومت یک باشگاه نظامی است پرداخت پول کمی مشکل است و این روند حرکتی ما در فصل نقل و انتقالات را کند خواهد کرد.
وی با امیدواری از کسب نتایج قابل قبول در لیگ برتر گفت: خوشبختانه سرمربی و اعضای کادر فنی انتخاب شده‌اند و با برگزاری 9 جلسه تمرینات تست گیری، با نظر کادر فنی چند بازیکن جوان و جویای نام به مجموعه مقاومت اضافه شده‌اند.
خالقی گفت: با وجود آن که بیشتر بازیکنان فصل گذشته تیم به دلیل پایان خدمت مقدس سربازی برای فصل جدید جدا شده‌اند کار سختی برای تکمیل بازیکنان و جذب نفرات موثر داریم که تلاش می‌کنیم این مهم به درستی و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار