کد خبر: ۴۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 03 June 2015
مدیر روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز با بیان اینکه نشست‌های بصیرتی در دانشگاه‌های البرز برگزار می‌شود، گفت: این نشست‌ها با حضور اساتید ویژه برای روشنگری دانشجویان و نیز نقد و بررسی مباحث روز جامعه تشکیل می‌شود.

روح‌الله فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، از برگزاری نشست‌های بصیرتی در دانشگاه‌های البرز خبر داد و اظهار داشت: در این نشست‌ها از اساتید ویژه‌ در سطح دانشگاه‌ها دعوت می‌شود تا برای عموم دانشجویان سخنرانی کرده و روشنگری‌هایی در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و سیاسی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در این نشست‌ها مباحث روز جامعه مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد، افزود: این فعالیت‌ها با هدف پویایی در سطح دانشگاه انجام می‌شود تا دانشجویان بتوانند ایده‌ها و انگیزه‌های خود را فعال کرده و رونق فعالیت‌های فرهنگی در سطح دانشگاه‌ها افزایش یابد.

مدیر روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز با بیان اینکه این برنامه‌ها در سال تحصیلی 94- 95 در سطح دانشگاه‌ها پررنگ‌تر می‌شود،گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات برگزاری چنین برنامه‌هایی در جهت روشنگری دانشجویان در زمینه‌های مختلف امری ضروری است.

فضلی با اشاره به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های استان البرز اظهار داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، کرسی‌های آزاداندیشی باید در سطح دانشگاه‌ها رونق گرفته و این فعالیت پر رنگ و پرشور برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری این کرسی‌های آزاد اندیشی، جلساتی با روسای دانشگاه و مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها برگزار شده تا این کرسی‌ها هرچه فعال‌تر در سطح دانشگاه‌ها تشکیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار