سرنوشت سایپا عوض نمی شود
وی سپس در تعریف پا را فراتر نهاده و گفته است: مجموعه سایپا صرفا به پرورش خودرو بسنده نمی کند بلکه در ورزش نیز نقش تولید کننده برعهده گرفته است.
کد خبر: ۴۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 14 June 2015

به گزارش تابناک – البرز: مجید جلالی که در فوتبال ایران به آقا معلم و حتی آقای کامپیوتر شهرت دارد، شرایط عجیبی را در باشگاه سایپا تجربه کرد.
وی در فصل گذشته عملکرد خوبی در این تیم داشت، اما 2 هفته مانده به پایان مسابقات ناگهان از سمت خود کناره گیری کرد.
وی درباره این استعفا گفته بود: اول فصل وقتی به سایپا آمدم برنامه‌های بزرگی برای این تیم داشتم. وقتی با مدیر ‌عامل قبلی درباره برنامه‌هایم صحبت کردم و به ایشان گفتم که کار بزرگی را می‌خواهم در سایپا انجام دهم او هم از برنامه‌های من استقبال کرد. ما قرار بود یک کار بلند مدت را پیگیری کنیم تا بتوانیم اثرات مثبتی در فو‌تبا‌ل ایران داشته باشیم.
این مربی فوتبال افزود: با یک بودجه محدود کارمان را آغاز کردیم و روزهای خوبی را پشت سر می گذاشتیم اما بعد از این که مدیر‌عامل باشگاه تغییر کرد و مدتی زمان گذشت بر اثر تجربیاتی که داشتم نشانه‌هایی را دیدم و متوجه شدم که در آینده مشکلات زیادی برایم به وجود می‌آید و نمی‌توانم با این تیم کار کنم. بنا‌بر‌این پس از بازی با راه‌آهن متن استعفایم را نوشتم و به مدیر‌عامل باشگاه دادم.
اما خبرهایی از باشگاه سایپا به گوش می رسد که نشان دهنده توافق نهایی آ
قا معلم با خودروسازان است. البته جلالی می گوید سایپا فقط خودرو ساز نیست!
جلالی بعد از توافق با مدیران سایپا در اظهاراتی که تغییر در لحن آن کاملا مشخص می شود، گفته است:
در باشگاه سایپا برنامه های زیرساختی برای آینده ای بزرگ تدوین شده است. این تیم با ظرفیت هایی که دارد می تواند آینده درخشانی داشته و ستاره های زیادی را به فوتبال کشور معرفی کند.
وی سپس در تعریف پا را فراتر نهاده و گفته است: مجموعه سایپا صرفا به پرورش خودرو بسنده نمی کند بلکه در ورزش نیز نقش تولید کننده برعهده گرفته و دست به تولید بازیکنانی زده است که آینده فوتبال این مرز و بوم را خواهند ساخت. خوشبختانه باشگاه سایپا فضایی است که می شود برای فوتبال و به نفع فوتبال خدمت کرد. مطمئن باشید قطعا در آینده نزدیک بازیکنان زیادی خواهید دید که از بستر سایپا به مدارج بالایی دست یافته اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار