خطیب جمعه کرج:
متاسفانه پس از جنگ عده‌ای هیاهو به راه انداختند و بر طبل سازندگی کوبیدند و نتیجه کار چیزی جز فراموشی مدیریتی جهادی دوران دفاع مقدس و دل بستن به الگوهای مدیریت غیر بومی و وارداتی نبود.
کد خبر: ۵۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 26 June 2015
نماز سیاسی - عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری به امامت آیت الله سید محمد‌مهدی حسینی‌همدانی برگزار شد.
خطیب جمعه کرج در خطبه های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی این هفته مسائل بسیار مهمی را در جمع مسئولان مطرح فرمودند که باید در اولویت کاری تمام دستگاه‌ها قرار گیرد.
وی تصریح کرد: بحث اقتصاد مقاومتی و ترویج صرفه‌جویی از جمله نکات مهم رهنمودهای مقام معظم رهبری بود و در این حوزه هم مسئولان و هم مردم وظائف خطیری بر عهده دارند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: اقتصاد مقاومتی به طور قطع بر اساس عدالت طراحی و اجرا می‌شود و هرگز به معنی تقسیم فقر بین همه مردم نیست. بلکه در اقتصاد مقاومتی باید در مصرف صرفه‌جو و در تولید بسیار حریص باشیم.
حسینی‌همدانی گفت: همین رویکرد در دوران دفاع مقدس وجود داشت و ملت ایران با روحیه ایثار و فداکاری و بسیجی در جبهه‌های جنگ به پیروزی رسیدند، اما متاسفانه پس از جنگ عده‌ای هیاهو به راه انداختند و بر طبل سازندگی کوبیدند و نتیجه کار چیزی جز فراموشی مدیریتی جهادی دوران دفاع مقدس و دل بستن به الگوهای مدیریت غیر بومی و وارداتی نبود.
وی بیان داشت: اگر چه با فراگیر شدن نگاه‌های لیبرالیستی و اومانیستی، آسیب زیادی متحمل شدیم، اما می‌توانیم با همت و تلاش مضاعف و اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی اشکالات موجود را برطرف کنیم.
خطیب جمعه کرج همچنین به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در دیدار ششم ماه مبارک رمضان با مسئولان ارشد نظام اشاره کرد و گفت: رهبری معظم انقلاب نکات دقیق و بسیار مهمی را مطرح و هدایت‌هایی را برای پیشرفت کار بیان فرمودند.
حسینی‌همدانی گفت: پافشاری بر اصول، پرهیز از نگاه عوامگرایانه، حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای تحقق اهداف و برنامه‌های نظام، غافل نبودن از دشمن و رعایت انصاف در انتقادها از جمله مهمترین رهنمودهای مقام معظم رهبری بود.
وی به روشنگری مقام معظم رهبری در رابطه با نیات سران کاخ سفید اشاره و تصریح کرد: دشمن نمی‌خواهد ما مستقل و سربلند باشیم و هرگز نباید در برابر آمریکایی که تمام توان خود را برای ضربه زدن به ایران اسلامی به کار بسته، غفلت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار