کد خبر: ۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸ 16 February 2015
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: کاروان دانش آموزی پسران کرج روزدوشنبه راهی مناطق عملیاتی دفاع مقدس درجنوب کشورشد.
سرهنگ پاسدار'غلامعلی کمال زاده' افزود: این کاروان شامل 180 نفر از دانش آموزان پسرمقطع دوم متوسطه بوده که در قالب مرحله دوم اعزام های سال تحصیلی جاری با چهاردستگاه اتوبوس به سمت جنوب کشورحرکت کردند.
وی اظهار داشت: درمرحله اول این اعزام ها نیز چهار کاروان از دانش آموزان پسر و پنج کاروان از دختران دانش آموز به این مناطق اعزام شدند.
به گزارش ایرنا کمال زاده گفت: این اعزام ها درقالب درس آمادگی دفاعی و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی و انس دانش آموزان با این مقوله انجام می شود.
وی بیان داشت: در مرحله دوم از اعزام ها علاوه بر کاروانی که امروز اعزام شد، سه کاروان دیگر از پسران تا 15 اسفند ماه سال جاری اعزام می شوند.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج اضافه کرد: در ترکیب این کاروان ها، تعدادی روحانی، امدادگر، راوی دفاع مقدس، مربی پرورشی و فرهنگی نیزحضور دارند.
کمال زاده گفت: توزیع بسته های فرهنگی و برگزاری مسابقات فرهنگی از برنامه های این اعزام ها است .
وی اظهار داشت: همچنین اعزام اردوهای راهیان نور خانوادگی پس از اعزام دانش آموزان در دستور کار قرارمی گیرد که از 15 اسفند ماه در تمام حوزه ها و پایگاه های بسیج شهرستان نام نویسی از متقاضیان آغاز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار