کد خبر: ۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۷ 18 February 2015
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی بدون فرهنگ‌سازی امکان‌پذیر نیست.
محمد جواد کولیوند، اظهارکرد: رسانه‌ها نقش به سزایی درتحقق سیاست اقتصاد مقاومتی دارند.
 وی خاطرنشان کرد: در حقیقت رسانه با ابرازی که دردست دارند می‌توانند ابعاد مختلف این سیاست کلی را برای مردم روشن و شفاف کنند.
کولیوند گفت: اگر رسانه‌ها عملکرد خوبی در این حوزه نداشته باشند، برداشت مردم در ارتباط با این خط مشی کلی سلیقه ای می‌شود.
به گزارش ایسنا وی ابراز کرد: بدیهی است بدون  فرهنگ‌سازی  در بین مردم و مسئولان امکان پیش برد اهداف سیاست اقتصاد مقاومتی در کشور فراهم نمی‌شود .
نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید این موضوع به صورت مشخص برای همگان تبیین شود تا مردم و مسئولان با نگرش درست درمسیر تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های مختلف گام بردارند . این مسوول افزود: اصحاب رسانه  باید بدانند که فرهنگ‌سازی در این زمینه برعهده رسانه‌های جمعی است و آنها نقش مهم و تاثیرگذاری دراین زمینه دارند؛ چراکه این رسانه‌ها هستند که با فضاسازی مناسب در جامعه، اقتصاد مقاومتی را میان مردم رواج داده و نهادینه می‌کنند.
کولیوند یادآور شد: اگر مردم درست هدایت و راهنمایی شوند بهترین‌ها را خلق می‌کنند و به نحوی شایسته از نظام و رهبری پشتیبانی می‌کنند.
وی گفت: درحال حاضرکه اقتصاد ایران از طریق کانال‌های غربی و اروپایی تحت فشار است تنها صبر و استقامت مردم است که می‌تواند این تحریم ها را بی‌اثر کند و دشمنان را درمقابل نظام به زانو دربیاورد.
وی با تاکید بر همدلی و یکرنگی مسئولان و مردم در شرایط فعلی ادامه داد: اگر اراده و عزم ملی و مقاومتی در میان مردم و مسئولان فراگیر شود ،هیچ یک  از عوامل بیرونی و درونی نمی‌توانند تاثیر بسزایی در شرایط اقتصاد ایران بگذارند.
وی درپایان گفت:مردم ما بارها اثبات کرده‌اند که با مقاومت در هر زمینه‌ای می‌توانند بر مشکلات پیروز شوند و این بار هم از این امتحان الهی سربلند بیرون خواهند آمد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار