کد خبر: ۶۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳ 13 July 2015
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان البرز از عضویت ۹ هزار نفر در بسیج ورزشکاران استان البرز خبر داد.
اسماعیل شاه آبادی در گفتگو با مهر  اظهار کرد: بسیج ورزشکاران استان البرز از دو سال پیش کار خود را در راستای جذب ورزشکاران و مربیان آغاز کرد و در این مدت ۹ هزار نفر از این قشر جذب این سازمان و برنامه های فرهنگی شده اند.

وی افزود: بسیج ورزشکاران با رویکردی فرهنگی تشکیل شده است و در صدد است روح پهلوانی و منش های اخلاقی و اسلامی را در میان قشر ورزشکاران توسعه دهد در این مسیر برنامه های متنوعی را به اجرا در می آورد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان البرز در ادامه با ابراز رضایت از روند جذب جوانان به بسیج گفت: خوشبختانه این مهم از شتاب خوبی برخوردار است در سال ۹۴ و به نسبت سال های گذشته سطح جذب در این سازمان شکل بهتری گرفته است.

وی در ادامه به مهمترین برنامه های سازمان بسیج ورزشکاران استان در نیمه نخست امسال اشاره کرد و گفت: در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری اولین یادواره شهدای ورزشکار استان هستیم و درصددیم این مراسم  را در مرداد و یا شهریورماه با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار کنیم.

وی در ادامه افزود: همکاران ما در ستاد برگزاری این یادواره در حال جمع آوری مستندات و اطلاعات شهدای ورزشکار استان هستند سعی داریم با بررسی کامل سوابق و اسناد موجود، همه شهدای ورزشکار شناسایی شوند.

شاه آبادی گفت: ورزش محیطی مناسب و مساعد برای انتقال ارزش های انقلاب اسلامی دارد به همین منظور تلاش می کنیم با اجرای برنامه های موثر و در عین حال جذاب روحیه بسیجی  را در میان جوانان و نوجوانان ورزشکار تعمیم دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار