رئیس پلیس راهور استان البرز:
هیچکس نمی‌تواند بگوید که یک طرفه بودن جاده مانع از خدمت رسانی بوده، چرا که ما تمام شرایط را برای حرکت نیروهای امدادی فراهم کرده بودیم.
کد خبر: ۶۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 20 July 2015
به گزارش تابناک - البرز: رئیس پلیس راهور استان البرز از مسدود شدن جاده چالوس به دلیل ریزش کوه خبر داد و گفت: تردد در این محور فقط برای ساکنان بومی مجاز است.
رضا اکبری  اظهار داشت: در حال حاضر جاده چالوس به دلیل سیل و ریزش کوه در محدوده هزار چم در استان البرز و سقوط سنگ‌های عظیم در این منطقه مسدود است.
وی افزود: بنابراین تردد انواع خودروها از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی دیزین ممنوع بوده و ماموران پلیس راه تنها به خودروهای امدادی و همچنین خودروهای ساکنان بومی منطقه اجازه تردد در این مسیر را می‌دهند.
رئیس پلیس راه استان البرز اعلام کرد: هم اکنون از سه راه دیزین به سمت شمال به دلیل ریزش کوه جاده مسدود بوده و ریزش سنگ‌های عظیم در بخش‌هایی از جاده ادامه دارد.
اکبری گفت: از مردم تقاضا داریم که پیش از سفر، اطلاعات لازم را از شرایط جاده چالوس دریافت کرده و در صورت باز بودن مسیر، سفر خود را آغاز کنند.
وی در پاسخ به این پرسش که برخی از مسئولان استان البرز اعلام کردند که یک طرفه بودن جاده چالوس در شب گذشته، منجر به کندی خدمت رسانی شده است، گفت: هیچکس نمی‌تواند بگوید که یک طرفه بودن جاده مانع از خدمت رسانی بوده، چرا که ما تمام شرایط را برای حرکت نیروهای امدادی فراهم کرده بودیم.
رئیس پلیس راه استان البرز افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه و اطلاع از اعزام نیروهای امدادی به منطقه، یک کیلومتر بالاتر از محل حادثه جاده مسدود و از تردد خودروها جلوگیری کردیم.
اکبری ادامه داد: پس از این اقدام 20 کیلومتر از جاده چالوس را برای تردد سریع خودروهای امدادی تخلیه کرده و در این 20 کیلومتر تنها نیروهای امداد و نجات تردد داشتند، نمی‌دانم چرا برخی از مسئولان می‌گویند یک طرفه شدن جاده چالوس مانع از خدمت رسانی بوده است.
وی اظهار داشت: همچنین باید به این پرسش پاسخ داد که 140 هزار خودرویی که در تعطیلات عید از طریق جاده چالوس به شمال کشور سفر کرده و همگی می‌خواستند در یک روز بازگردند، باید از کدام مسیر استفاده می‌کردند.
رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: اگر می‌خواستیم جاده چالوس را یک طرفه نکنیم، مانند برخی از ایام تعطیل سال باید 48 ساعت ترافیک را تحمل می‌کردیم.
اکبری در پایان تاکید کرد: پلیس راهور تمام امکانات خود را برای تسریع در امدادرسانی به میدان آورده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار