کد خبر: ۷۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹ 09 August 2015

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت که با اعتبار هشت میلیارد ریالی در نظر گرفته شده از سوی دولت، هیچ کودکی در این استان از نشستن پشت نیمکت های مدرسه باز نمی ماند.

افروز بهرامی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: البرز دراین موضوع مهم اجتماعی پایلوت کشوری است و 800کودک بازمانده از تحصیل در این زمینه شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: این کودکان پس از حل مشکلات اجتماعی و معیشتی بدون هیچ دغدغه ای همپای سایر کودکان از سال تحصیلی 94-95 به تحصیل خواهند پرداخت.

بهرامی گفت: براساس گزارشی هیچ کودکی دراین استان بازمانده از تحصیل نیست و شهروندان البرز در صورت مشاهده می توانند با اطلاع رسانی به بهزیستی این کودکان را به کانون دانش و تربیت برگردانند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: این کودکان دارای والدین معتاد، تک سرپرست، طلاق، زندانی، معلول ذهنی، اتباع دارای کارت شناسنایی هستند.

بهرامی اضافه کرد: با توجه به اینکه این کودکان در خانواده هایی با آسیب دیدگی اجتماعی بسرمی بردند موضوع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با اجرای طرح های ویژه ای مورد توجه قرار گرفته است .

وی جامعه هدف برای تحصیل کودکان بازمانده از تحصیل را بیش شش تا 13 سال عنوان کرد و تاکید کرد: طرح شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل همچنان ادامه دارد و موفقیت ما در اجرای آن همچنان منوط به همکاری بیش از پیش شهروندان در شناسایی و کمک به این کودکان است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار