کد خبر: ۷۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 12 August 2015

رییس هیئت شطرنج استان البرز گفت: از لحاظ سخت افزاری در مضیقه هستیم وتوان میزبانی از رویدادهای کشوری را نداریم.

مهدی کیانپور در گفتگو با مهر اظهار کرد: در طی دو سال گذشته با توجه به اصطکاکی که میان هیئت البرز و فدراسیون وجود داشته است تجهیزاتی برای برگزاری مسابقات از کشور به البرز تزریق نشده است .

وی افزود: تجهیزات موجود استان نیز سال گذشته در سرقتی که به خانه شطرنج کرج شد به شکل چشمگیری کاهش یافته است و بر این اساس تا مدتی نمی توانیم میزبان مسابقات کشوری باشیم.

کیانپور با بیان اینکه رفع مشکلات شطرنج البرز و بازگشت به روزهای خوب گذشته نیاز به گذر زمان دارد گفت: انتخابات هیئت استان تازه به انجام رسیده است و در حال کامل کردن ساختار اداری و تشکیلاتی هیئت استان و فعال کردن شهرستان ها هستیم و برنامه ای برای ورود به موضوعاتی چون میزبانی از مسابقات کشوری نداریم.

وی از تغییر سیاست فدراسیون در واگذاری تجهیزات به استان ها خبر داد و گفت: رییس فعلی فدراسیون شطرنج اعلام کرده است دیگر همچون سابق به استان ها تجهیزات واگذار نمی کند و خود آنها باید با ایجاد درآمد پایدار نیازهایشان را تامین کنند.

رییس هیئت شطرنج استان البرز از آمادگی تیم های آقایان و بانوان استان البرز برای حضور در جشنواره شطرنج کشور خبرداد و گفت: دراین مسابقات برترین های کشور حضور دارند و امیدوارم شطرنج بازان ما نیز بتوانند عملکرد خوبی از خود نشان بدهند.

وی در پایان افزود: حل مشکلات ناشی از التهاب و حاشیه های شطرنج البرز در طی دوسال اخیر نیاز به گذر زمان دارد و این توقع می رود تا همه فعالان این ورزش در استان به یاری این ورزش بیایند و کمک کنند تا این استان خود را به جمع استان های فعال و پویای کشور برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار