کد خبر: ۷۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴ 17 August 2015

با حضور سازمان‌های مردم‌نهاد کارگاه آموزشی بهینه‌سازی مصرف آب مهرماه جاری در البرز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، علیرضا عسگری مورودی اظهار داشت: کارگاه آموزشی یک روزه سازمان‌های مردم‌نهاد استان البرز با موضوع بهینه‌سازی و ترویج الگوهای صحیح مصرف آب در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی و اعلام قبلی مبنی بر برگزاری نشست‌های موضوعی و تخصصی تشکل‌های مردمی استان متناسب با ضرورت‌ها و نیازها، کارگاه آموزشی سازمان‌های مردم‌نهاد با محوریت تشکل همیار آب و هماهنگی جدی آب منطقه‌ای البرز و اداره کل اجتماعی استانداری برگزار خواهد شد.

عسگری مورودی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ترویج الگوهای صحیح مصرف آب عنوان کرد و تأکید کرد: عوارض ناشی از خشکسالی و کمبود آب، با مشارکت جدی مردم قابل کنترل است.

این مسئول تصریح کرد: ایجاد زمینه‌های لازم برای نقش‌آفرینی مستقیم مردم و تکوین بسترهای فهم اجتماعی در مسائل زیست‌محیطی از جمله بحران آب می‌تواند موجبات پایداری منابع و رفع زوال طبیعت را فراهم آورد.

مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری البرز خاطرنشان کرد: شکل‌گیری نهادهای مردمی در حوزه‌های مختلف از جمله حفاظت از محیط زیست و مقابله با چالش‌های طبیعی از برنامه‌های محوری این اداره کل بوده و امور مربوط به صدور پروانه فعالیت این تشکل‌ها با رویکردی واقعی و ویژه پیگیری می‌شود.

عسگری مورودی در ادامه، از برپایی نمایشگاه مرتبط با موضوع صرفه‌جویی آب در حاشیه همایش و همچنین چاپ تمبر ویژه خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند طرح و آثار خود را تا تاریخ 10 شهریور به اداره کل حوزه هنری ارسال و به سه اثر برگزیده که حاوی پیام و دارای جذابیت‌های موضوعی لازم باشند جوایز نفیسی تقدیم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار