اتمام حجت نماینده ولی فقیه در استان البرز با مسئولان البرزی
تابناک به زودی لیست کاملی از مدیرانی که پس از حضور سید حمید طهایی در استان البرز به سمت‌های مختلف منصوب شده‌اند را منتشر می‌کند.
کد خبر: ۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱ 25 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: جلسه شورای اداری استان البرز امروز با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی و به ریاست سید حمید طهایی استاندار البرز برگزار شد.
استاندار البرز در این جلسه تعداد دیگری از مدیران جدید استان را معرفی کرد.
به دنبال معرفی این مدیران، آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و خطیب جمعه شهرستان کرج با مدیران ارشد البرز درباره نحوه به کارگیری افراد و انتصابات در دستگاه‌های اجرایی اتمام حجت کرد.
وی طی سخنانی اظهار داشت: برخورداری از تعهد و تخصص از مهم ترین اصولی است که می تواند بر رشد کمی و کیفی فعالیت کارکنان و مسئولان تاثیر مطلوب داشته باشد.
وی  تعهد و تخصص را یکی از عوامل موثر در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: در این نظام باید افراد متعهد و متخصص در دستگاه های اجرایی مشغول به کار شوند.
نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج افزود: در دین مبین اسلام روایات بسیاری وجود دارد که بر تعهد و تخصص کاردانان و مسئولان تاکید می‌کند و فقدان این دو ویژگی را زمینه‌ساز تزلزل جامعه می داند.
این مقام مسئول همچنین بر همسنگی این دو ویژگی تاکید کرد و گفت: تعهد بدون تخصص راه به جایی نمی‌برد و تخصص بدون تعهد نیز نه تنها موجب رونق جامعه نمی‌شود بلکه زمینه انحطاط آن را فراهم می‌کند.
حسینی همدانی گفت: مسئولان در هر جایگاه و سمتی که باشند اگر با عملکرد خود موجب تضعیف کارایی نظام شوند به هیچ وجه نمی‌توان کار آن ها را توجیه کرد، لذا باید در انتخاب مسئولان دقت کافی داشته باشیم.
امام جمعه کرج بیان کرد: مسئولان باید در انجام فعالیت‌های خود به اصول اسلامی پایبند باشند و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را فدای تحقق شعارهای‌شان نکنند.
لازم به توضیح است، تابناک به زودی لیست کاملی از مدیرانی که پس از حضور سید حمید طهایی در استان البرز به سمت‌های مختلف منصوب شده‌اند را منتشر می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار