کد خبر: ۸۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 23 August 2015

رئیس جهاد کشاورزی استان البرز گفت: همزمان با هفته دولت 40 طرح عمرانی در زمینه کشاورزی در استان البرز بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.

سیدمجید موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه طرح‌های کشاورزی یکی از مهمترین اهداف و اولویت‌های ما است.

وی ادامه داد: استان البرز دارای قابلیت‌های فراوانی در بخش کشاورزی است که با حمایت و توجه بیشتر به این بخش می‌توانیم شاهد توسعه و رونق صنعت کشاورزی در بخش‌های مختلف باشیم.

این مسئول گفت: رفع مشکلات کشاورزان و سوق دادن آنان به سمت استفاده از دانش و علوم روز کشاورزی یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه این صنعت در استان البرز است که با تمهیدات اندیشیده شده و استفاده از کارشناسان این مهم محقق می‌شود.

موسوی اعلام کرد: می‌توانیم با توسعه این صنعت استان البرز را در بخش‌های مختلف کشاورزی به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی در کشور معرفی کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به بهره‌برداری و افتتاح 40 پروژه عمرانی در زمینه کشاورزی اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها طی هفته دولت در این استان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

موسوی خاطرنشان کرد: در این راستا و از میان این 40 طرح عمرانی، 17 طرح مربوط به حوزه آب و خاک، 13 طرح مرتبط با تولیدات گیاهی، 2 طرح مربوط به صنایع کشاورزی، 6 طرح مرتبط با منابع طبیعی و 2 طرح مرتبط با امور عشایر بوده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان البرز کل سرمایه‌گذاری انجام شده در این پروژه‌ها را 126945 میلیون ریال عنوان کرد.

به گفته موسوی با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها برای 226 نفر اشتغالزایی شده و 904 خانواده از این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار