کد خبر: ۹۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 12 September 2015

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان البرز با اعلام خبر شناسایی و پلمپ یک کارگاه تولیدی آب لیمو و آب غوره تقلبی از کشف 10 هزار و 500 لیتر آب لیمو و آب غوره تقلبی تولیدشده در این کارگاه خبر داد.

فرید رضا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، در تشریح چگونگی شناسایی و پلمپ این واحد غیرمجاز اظهارکرد: مدتی پیش به در خلال اقدامات اطلاعاتی انجام شده، گزارشی از فعالیت یک کارگاه غیرمجاز تولید آب غوره و آب لیموی تقلبی در اختیار ماموران پلیس و بازرسان نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز قرار گرفت که با توجه به حساسیت موضوع، بررسی این گزارش به فوریت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و با بهره‌گیری از اطلاعات دقیق، بازرسان توانستند صحت اطلاعات رسیده را تایید کنند و در ادامه تحقیقات خود متوجه شدند که تعدادی از افراد سودجو در باغی در اطراف منطقه کلاک در حال تولید آب غوره و آب لیموی تقلی با استفاده از مواد شیمایی مصنوعی هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات گسترده و شناسایی دامنه فعالیت این کارگاه غیرمجاز، گزارش اقدامات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که با صدور دستور مقام قضایی ماموران دستگیری عوامل تولید کننده این محصولات تقلبی را در دستور کار خود قرار دادند.

رضا در پایان گفت: پس از پلمپ این کارگاه و دستگیری متهمان، ماموران در بازرسی از این کارگاه غیر مجاز موفق به کشف 10 هزار و 500 لیتر آب لیمو و آب غوره غیرمجاز به ارزش 52 میلیون و 500 هزار تومان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار