تجدید بیعت مردم کرج با ولایت
جوانان البرزی این مراسم را تبدیل به مراسمی برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان (ره) کرده و بر عهدی که با ولایت بستند، با فریادهای لبیک یا خامنه‌ای پای فشردند.
کد خبر: ۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹ 02 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: مراسم تشییع پیکر مطهر یکی دیگر از سربازان خمینی (ره) بعد از ظهر امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی،‌ خانواده معظم شهدا و ایثارگران، همرزمان شهید که در میان آنها جانبازان سرافراز و آزادگان با غیرت دوران دفاع مقدس حضور داشتند، برگزار شد.
شهید اصغر احمدی که در دوران دفاع مقدس فرمانده گردان حضرت قاسم (ع) از گردان‌های لشگر 10 سید الشهدا (ع) را بر عهده داشت،‌ در دوران جنگ تحمیلی و نبرد با سربازان متجاوز رژیم بعث عراق چندین بار مجروح شده و به درجه رفیع جانبازی نائل آمده بود.
مجروح شدن در جبهه‌های حق علیه باطل و درد ناشی از بیماری هرگز موجب نشد که این سرباز بی ادعای ولایت، دست از آرمان‌های شهدا و امام شهیدان بردارد.
پیکر مطهر جانباز شهید اصغر احمدی فرمانده گردان حضرت قاسم لشکر 10 سیدالشهدا (ع) امروز در حالی بر دوش مردم ولایی استان البرز و شهرستان کرج تشییع شد، که جوانان البرزی این مراسم را تبدیل به مراسمی برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان (ره) کرده و بر عهدی که با ولایت بستند، پای فشردند.
این جانباز 50 درصد دو هفته پیش به علت ناراحتی قلبی و عوارض ناشی از مجروحیت شیمیایی در بیمارستان امام خمینی (ره) کرج مورد عمل جراحی قرار گرفت که به کما رفت.
پیکر مطهر شهید احمدی پس از تشییع باشکوه، به گلزار شهدای بهشت زهرا (س) انتقال یافت.
خبرنگاران تابناک البرز شهادت این سرباز گمنام ولایت را به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج)،‌ مقام عظمای ولایت و عموم مردم ولایی و متدین استان البرز تبریک و تسلیت عذر می‌نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار