کد خبر: ۹۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 19 September 2015
شهردار کرج گفت: حمایت از مساجد را یکی از مهمترین و اصلی‌ترین وظایف مدیریت شهری می‌دانیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برای دستیابی به اهداف توسعه‌ای کشور و رسیدن به نقطه مطلوب در همه حوزه‌ها، باید امکانات و زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

وی افزود: اگر برای رسیدن به توسعه به همه جوانب توجه نداشته باشیم، به طور قطع آسیب دیده و نمی‌توانیم اهداف پیش‌بینی شده را محقق کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی دشمنان برای تضعیف عقاید، اصول و باورهای ملت ایران طراحی و اجرا می‌شود، گفت: اگر نتوانیم از فرهنگ اصیل ملی و اسلامی به درستی حفاظت کنیم، به پیشرفت کامل نیز دست پیدا نخواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که شهرداری کرج در راستای تحقق این مهم چه طرح‌هایی را در دستور کار دارد، گفت: یکی از اولویت‌های ما حمایت از مساجد و هیئت‌های مذهبی اصیل در شهرستان کرج است.

شهردار کرج افزود: در هفته گذشته جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری کرج را با حضور حجت الاسلام سعیدی ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز برگزار و طی آن با تاکید بر اینکه حمایت از مساجد را یکی از مهمترین و اصلی‌ترین وظایف مدیریت شهری می‌دانیم، به تمام مدیران شهرداری و شهرداران مناطق مختلف تکلیف شد که حمایت لازم را از فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی مساجد داشته باشند.

ترکاشوند گفت: همچنین برای ساماندهی حمایت‌های شهرداری از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مساجد مقرر شد که تمام حمایت‌ها با هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز و بر اساس تعامل و همکاری میان شهرداری و این مرکز انجام شود.

وی در پایان گفت: به طور قطع تعامل میان شهرداری و مرکز رسیدگی به امور مساجد نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف کلان مدیریت شهری کرج و دستیابی به سعادت و تعالی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار