کد خبر: ۹۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 21 September 2015
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز گفت: مردم از مسافرت با اتوبوس‌های گذری خودداری کنند.

قاسم باقری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: درحال حاضر 26 شرکت مسافربری در استان فعال است که با 600 دستگاه اتوبوس مسافران را از استان البرز به سایر استان‌ها انتقال می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مردم برای استفاده از خدمات این اتوبوس‌ها باید به ترمینال مراجعه و یا به صورت اینترنتی نسبت به خرید بلیط اقدام کنند.

باقری ادامه داد: متاسفانه برخی اوقات شاهد آن هستیم که مردم برای آغاز سفر خود سوار اتوبوس‌هایی که در حال عبور از استان البرز می‌شوند و به اصطلاح با اتوبوس‌های گذری سفر می‌کنند.

این مسئول یادآورشد: این کار علاوه بر ایجاد ترافیک، باعث بروز برخی تصادفات رانندگی می‌شود که خسارات معنوی ناشی از آنها قابل جبران نیست.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز اضافه کرد: هرچند پلیس راهنمایی و رانندگی غالبا در مبادی ورودی و خروجی شهرستان استقرار دارد تا از عبوری سوارشدن مسافران جلوگیری کند و اجازه ندهد اتوبوس‌ها در محدوده اتوبان توقف کنند ولی همین که یک روز پلیس در حاشیه اتوبان مستقر نشود باز مردم درکنار خیابان می‌ایستند تا سوار اتوبوس‌های گذری شوند.

وی ادامه داد: افرادی که سوار اتوبوس‌های گذری می‌شوند شامل بیمه نخواهند شد و اگر تصادف و یا حادثه‌ای در جاده رخ بدهد خودشان مسئول هستند.

این مسئول به مسافران توصیه کرد تا ازمراجعه حضوری به ترمنیال برای خرید بلیط خودداری کنند و از امکان خرید اینترنتی بلیط استفاده کنند.

باقری گفت: خرید اینترنتی بلیط علاوه بر صرفه جویی در وقت و انرژی مردم مانع از بروز ترافیک درمحدوده این ترمینال به ویژه درساعات اوج شلوغی خیابان‌ها می‌شود.

وی در پایان یادآورشد: علاوه براین، کسانی که بلیط اینترنتی می خرند در روزهایی از سال از تخفیفات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار