کد خبر: ۱۰۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 24 September 2015
استاندار البرز گفت: امروز مهمترین وظیفه ما علاوه بر ادامه راه شهدا، تکریم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عصر امروز با حضور مردم و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولان ارشد این استان، مراسم گلباران قبور مطهر شهدا در امام‌زاده محمد(ع) کرج برگزار شد.

براساس این گزارش، مسئولان دراین مراسم با حضور در مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس ضمن ادای احترام به این عزیزان و اهدای فاتحه و گل، یاد و خاطره غیورمردان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این مراسم استاندار البرز با تأکید بر انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اگر امروز کشور استقلال و آزادگی دارد مرهون خون شهدایی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

سیدحمید طهایی تأکید کرد: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون با دسیسه‌های گوناگون در نظر دارد تا به آرمان‌ها و اهداف این انقلاب ضربه وار کند لذا با توطئه‌های مختلف از جمله راه‌اندازی جنگ در نظر داشتند تا به این کشور ضربه وارد کنند.

وی تصریح کرد: دشمن در دفاع مقدس از سوی بسیاری از کشورها حمایت می‌شد اما ایران اسلامی با تکیه بر داشته‌ها و ولایتمداری توانست در این میدان موفق باشد.

استاندار البرز بر انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس، تکریم خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان تأکید کرد و گفت: امروز مهمترین وظیفه ما علاوه بر ادامه راه شهدا، تکریم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار