20 ماه پس از تغییر دولت احمدی‌نژاد
آسیب آن آنجایی بود که به سیاست‌های اقتصادی کلان برمی‌گشت و به اعتقاد من مدیران اقتصادی نتوانستند سیاست‌های خوبی را تنظیم کنند تا آثار تحریم‌ها به حداقل برسد.
کد خبر: ۱۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸ 03 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: یکی از انتقادهایی که به دولت‌های گذشته مطرح می‌شد، این بود که پس از استقرار در دولت، اکثر تقصیرها و گناهان را به گردن گذشتگان می‌انداختند.
حسن روحانی و تیم تبلیغاتی وی وعده داده بودند که در صورت پیروزی در انتخابات این شیوه‌ها را کنار گذاشته و بیشتر در کار خود تمرکز کند.
اما به نظر می‌رسد که شیوه‌های قدیمی همچنان ادامه دارد.
از سوی دیگر برخی از شعارهای دولت قبلی از جمله "ما می‌توانیم" این روزها نیز توسط اعضای ارشد دولت حسن روحانی استفاده می‌شود.
از جمله آنکه امروز اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم رونمایی و افتتاحیه دستاوردهای شرکت مپنا طی سخنانی و با بیان اینکه کار بزرگی در شرکت مپنا صورت گرفته،‌ گفت: اکنون می‌توانیم بگوییم تعبیر ما می‌توانیم به مرحله عمل رسیده است.
وی با بیان اینکه اکنون در شرایط حساس اقتصادی قرار داریم، خاطر نشان کرد: تحریم‌ها، آسیب‌ها و فایده‌هایی داشت؛ آسیب آن آنجایی بود که به سیاست‌های اقتصادی کلان برمی‌گشت و به اعتقاد من مدیران اقتصادی نتوانستند سیاست‌های خوبی را تنظیم کنند تا آثار تحریم‌ها به حداقل برسد.
معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به سوء مدیریت‌ها خاطر نشان کرد: ما شاهد بودیم با سوء مدیریت آثار تحریم بالا رفت، رکود حاکم شد و درآمدهای هنگفتی از هزینه‌های نفتی از دستمان رفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار