کد خبر: ۱۰۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 28 September 2015
مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: 750 دانشجو در استان زیرپوشش این نهاد هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی استان البرز، علی سالارکیا اظهار کرد: این دانشجویان در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور، شبانه و ... مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی همواره به عنوان یکی از فعالیت‌های اساسی نهاد مقدس کمیته امداد مطرح بوده است.

این مسئول از فراهم آوردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانشجویان و طلاب مورد حمایت خبر داد و افزود: یکی از سرفصل‌های هزینهای کمیته امداد خدمات فرهنگی بوده؛ این خدمات شامل کمک هزینه لوازم التحریر، کتاب درسی، وسایل کمک آموزشی، شهریه تحصیلی، ایاب و ذهاب، هزینه اردوها، هزینه مشاوره و راهنمایی و ارائه خدمات تربیتی به جوانان و خانواده‌ها است.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که دانشجویان با آن مواجه هستند، عدم امکان ادامه تحصیل در محل زندگی خود و در نتیجه رفتن به سایر شهرها برای ادامه تحصیل بوده که این نهاد با حمایت‌های خود درصدد رفع بخشی از این مشکلات است.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات مشاوره تحصیلی و شغلی، ساماندهی اوقات فراغت دانش‌آموزان و همچنین برگزاری اردوهای تخصصی توسط کمیته امداد برای این گروه از جامعه هدف از جمله برنامه‌های این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از دانشجویان و کمک به ادامه تحصیل آنان، کمک شهریه دانشجویی به حساب دانشجویان زیرپوشش در استان واریز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار