کد خبر: ۱۰۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 29 September 2015

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد:این اداره کل به سرمایه گذاران در بخش مراکز خدماتی و رفاهی در محدوده مسکن مهر استان زمین واگذار می کند.

داریوش حسینی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سرمایه گذاران می توانند برای ساخت فضاهای آموزشی ، ورزشی ، درمانی و فرهنگی در محدوده مسکن مهر به اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه کنند.

وی بیان داشت : واگذاری زمین در محدوده مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت از اختیارات اداره کل راه و شهرسازی استان است.

حسینی گفت: امکانات رو بنایی و زیر بنایی در محدوده مسکن مهر نیاز به اعتبار دارد و براین اساس بستری فراهم خواهیم کرد تا سرمایه گذاران بتوانند در این محدوده مشارکت کنند.

وی افزود: زمین با قیمت کارشناسی با 25درصد نقد و ما قی به صورت اقساط بلند مدت در محدوده مسکن مهر به متقاضیان واگذار می شود.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اظهار داشت: در قانون بودجه لازم برای خدمات دهی به مسکن مهر دیده شده است.

حسینی در خصوص پرداخت بدهی های مردم به مسکن مهر گفت: چهار هزار نفر

در البرز بدهی های خود را پرداخت در این بخش پرداخت نکرده اند.

وی در خصوص هزینه ساخت هر متر مربع مسکن مهر در البرز اظهار داشت: در سال های گذشته به ازای هر متر مربع 3 میلیون ریال بود که اکنون 700 هزار ریال افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه اگر متقاضیان در گذشته کل پول پرداختی را می دادند اکنون سازندگان مسکن مهر با این مشکل مواجه نمی شدند، افزود: اما این افزایش از 200 تا

700 هزارریال به تناسب پیشرفت پروژه ها بستگی دارد.

این مسوول اظهار کرد: البته برای افراد بی بضاعت که غالبا تحت پوشش دستگاه های حمایتی هستند تا سقف 60 میلیون ریال کمک شده است .

وی با بیان اینکه 18هزارو 500 واحد مسکن مهر در شهرک ابریشم و ماهدشت در دست ساخت قرار گرفته است،گفت: تاکنون 12هزار واحد آن ها آماده بهره برداری شده و 8 هزار واحد به مردم واگذار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار