برای مراسم فوق تعدادی از چهره‌های شناخته‌ شده ملی دعوت شده‌اند و مطمئن هستیم که با حضور گسترده مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، طلاب و دانشجویان، اقشار مختلف و مسئولان استان البرز این یادبود برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 03 October 2015
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج از ورود پیکر یکی از حجاج جان باخته البرزی خبر داد.
محمد تقی ایرانی اظهار داشت: شب گذشته پیکر پاک و مطهر تعدادی از زائران جان‌باخته در فاجعه منا که به دلیل بی‌کفایتی و بی‌مسئولیتی آل سعود در سرزمین وحی جان به جان ‌آفرین تسلیم کردند، به کشور بازگردانده شد.
وی افزود: در میان پیکرهای مطهر، یک پیکر متعلق به زائر کرجی با نام معصوم زمانى بوزندانى از کاروان 41023 شناسایی شده است.
این مسئول افزود: برای بزرگداشت جان‌باختگان فاجعه منا، فردا مراسم بزرگ و باشکوهی در استان البرز برگزار می‌شود که این مراسم ساعت 15:30 الی 17:30 در مصلی بزرگ نماز جمعه برگزار خواهد شد.
ایرانی گفت: برای مراسم فوق تعدادی از چهره‌های شناخته‌ شده ملی دعوت شده‌اند و مطمئن هستیم که با حضور گسترده مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، طلاب و دانشجویان، اقشار مختلف و مسئولان استان البرز این یادبود برگزار خواهد شد.
وی افزود: پس از مراسم نیز پیکر مرحوم معصوم زمانى بوزندانى از مصلی تا امامزاده حسن (ع) با حضور گسترده مردم و مسئولان تشییع می‌شود.
فرماندار شهرستان کرج گفت: در صورتی که تا زمان برگزاری مراسم فوق پیکر دیگر جان‌باختگان البرزی به میهن بازگردانده شود، این پیکرها نیز تشییع می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار