کد خبر: ۱۰۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 09 October 2015

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان کرج گفت: در حال حاضر بخش قابل توجهی از نیروهای انتخاباتی را سازمان‌دهی کردیم و این روند تا رسیدن موعد برگزاری انتخابات ادامه پیدا می‌کند.

علیرضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه امید است شاهد برگزاری انتخابات حداکثری و باشکوهی در سطح کشور از جمله استان البرز و شهرستان کرج باشیم، اظهار داشت: مدت زمان رسمی تبلیغات برای کاندیدا که توسط قانون مشخص شده زمان محدودی است.

وی با بیان اینکه در این بخش قانون دارای خلاء است چرا که مردم باید با دقت نظر و توجه بیشتری نسبت به انتخاب فرد اصلح‌تر اقدام کنند، افزود: تا زمانی تبلیغات زودهنگام جنبه رسمی نیافته و از خطوط قرمز عبور نشده ممانعتی در این امر وجود ندارد.

معاون سیاسی وامنیتی فرماندار شهرستان کرج با اشاره به اینکه تبلیغات زودهنگام کاندیداهای احتمالی نیز خارج از دید ما قرار ندارد، خاطرنشان کرد: از همه امکانات موجود برای برگزاری انتخابات شایسته در کرج استفاده می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بخش قابل توجهی از نیروهای انتخاباتی را سازمان‌دهی کرده و این روند تا رسیدن موعد برگزاری انتخابات ادامه پیدا می‌کند، تصریح کرد: برای انتخاب نماینده فرماندار شاخص‌هایی را مد نظر و در دستور کار قرار دادیم.

عسگری با اشاره به اینکه آئین‌نامه‌ای برای تعیین نماینده فرماندار از قبیل تجربه، تحصیلات و سن تدوین و در نظر گرفته شده است، یادآور شد: تاکنون اقدامات خوبی در راستای سازمان‌دهی مناطق انجام داده‌ایم.

معاون سیاسی وامنیتی فرماندار شهرستان کرج با بیان اینکه محل ستاد انتخابات مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است، گفت: آموزش‌های لازم برای نیروهای انتخاباتی استان و شهرستان لحاظ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار