کد خبر: ۱۰۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 11 October 2015
معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: در آستانه ورود به ماه محرم 2200 نیروی خدمات‌رسان در کلانشهر کرج در حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن مدیرروستا ظهر امروز در جلسه هماهنگی با ارائه خدمات در آستانه ماه محرم اظهار کرد: در این راستا هم‌اکنون 2200 نیروی خدمات‌رسان در کلانشهر کرج برای ورود به این ماه و ارائه خدمات به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، معاونت خدمات شهری شهرداری کرج تمهیدات لازم را برای ارایه خدمات کمی و کیفی به تکایا، حسینیه‌ها، مساجد و هیئت‌های مذهبی در نظر گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه پاکسازی و تنظیف معابر منتهی به اجتماعات و مسیر عبور دستجات عزاداری و ایستگاه‌های صلواتی به صورت ویژه در دستور کار مدیریت شهری کرج قرار گرفته است، گفت: همچنین نصب سیاهه، پرچم‌های مشکی و منقوش ائمه (ع) و بنرهای مربوطه در فضاهای تبلیغاتی سطح شهر نقش مهمی در قرار گرفتن شهر در شور و حال عزای حسینی (ع) ایفا می‌کند.

مدیرروستا با تاکید بر اینکه بیش از 2200 نیروی خدماتی در کلانشهر کرج به صورت آماده‌باش کامل درآمده، افزود: همان طور که امام جمعه کرج در رهنمودهای خود توصیه کرده‌اند، سازمان زیباسازی موظف است به گونه‌ای عمل کند که سیما و منظر شهری در سایه تبلیغات ناهمگون تکایا و هیئت‌های مذهبی مخدوش نشود.

وی نصب بنر، داربست و پارچه نوشته باید با کسب مجوز و انجام هماهنگی‌های قبلی صورت پذیرد تا بتوانیم شهرمان را به معنی واقعه کلمه حسینی (ع) کنیم.

این مسئول شهری با تاکید بر اینکه فعالیت کارگران خدمات شهری در محدوده تکایا افزایش می‌یابد اظهار داشت: در صورت تقاضای هیئت‌های مذهبی سطل زباله و کیسه‌های جمع‌آوری پسماند در اختیارشان قرار می‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج افزود: استقرار اکیپ‌های آتشنشانی در نقاط مشخص شده، تشدید فعالیت اکیپ‌های حمل زباله، افزایش تعداد کارگران خدمات شهری، تنظیف مضاعف معابر منتهی به تکایا و ایستگاه‌های صلواتی و ... از جمله اقداماتی است که در این ستاد اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار