معاون استاندار البرز تاکید کرد: برخورد با شهردار نظرآباد یا تعدادی از اعضای شورای شهر در این زمینه انجام می‌شود که نیازمند بررسی نهایی است تا نتیجه اعلام شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 11 October 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی ماه‌های اخیر اخبار نگران‌ کننده‌ای از افزایش اختلاف میان مدیران ارشد شهرستان نظرآباد به ویژه اعضای شورای شهر و شهرداری به گوش می‌رسد.
پیش از این حجت‌الله صادقی فرماندار نظرآباد در نشستی با اصحاب رسانه گفته بود " به نظر می‌رسد که دیگر آنها (اعضای شورای شهر نظرآباد) نمی‌توانند به یک توافق جدی رسیده و اختلافات را کنار بگذارند. به همین دلیل راهکارهای قانونی را در پیش گرفته و مردم به زودی اخبار خوبی را از شورای شهر تا شهرداری در رابطه با رفع اختلافات می‌شنوند."
صادقی در این جلسه از اصحاب رسانه و مردم نظرآباد خواسته بود که صبور بوده و چند روز منتظر بمانند تا اخبار خوشی را بشنوند.
حال 2 ماه از این وعده می‌گذرد، اما نه تنها اختلافات برطرف نشده و خبر خوشی هم در راه نیست، بلکه به نظر می‌رسد اختلافات جدی‌تر هم شده است.
به نظر می‌رسد که فرمانداری و دیگر مدیران ارشد نظرآباد در کنترل و کاهش اختلافات شورا و شهرداری این شهرستان موفق نبودند،‌ به همین دلیل استانداری البرز به این موضوع ورود کرده است.
در این رابطه به تازگی هیربد معصومی معاون استاندار البرز طی سخنانی با بیان اینکه تعیین تکلیف وضعیت شهرداری نظرآباد تا یک هفته آینده صورت می‌گیرد، گفته است: شوراهای شهر باید در این زمینه یاد بگیرند که چگونه به وظایف خود عمل کنند و این امر در دنیا مورد توجه قرار دارد و مسئولان نیز باید بدانند شوراها را چگونه تحمل کنند.
وی با بیان اینکه در 2 شهر از 16 شهر موجود در استان البرز، مشکلاتی میان شورا و شهرداری وجود دارد که نمی‌توانند خود را در ریل درست قرار دهند، گفت: در این زمینه در تلاش هستیم از برخورد قهری دوری کنیم و پس از چندین بار تذکر، قدری محکم‌تر برخورد می‌کنیم که این امر تا مادامی ادامه دارد که به شرح وظایف اصلی شورا و شهرداری لطمه‌ای وارد نشود.
معصومی خاطرنشان کرد: در این زمینه هم‌اکنون در مراحل انتهایی به سر می‌بریم و موضوع با فرماندار نظرآباد مطرح شده و همچنین از طریق مدیرکل امور شهری استانداری به‌صورت جدی دنبال می‌شود چراکه تذکرات لازم داده و جلسات نیز با گروه‌های مختلف برگزار شده است.
وی یادآور شد: بر‌اساس اقدامات انجام شده به‌زودی شاهد تحولات و اقدام جدی از سوی فرمانداری نظرآباد هستیم؛ مشکل‌یابی انجام شده و به سبب اینکه تاکنون نتیجه آن قطعی نشده، نمی‌توان آن را اعلام کرد.
معاون استاندار البرز با تاکید بر‌اینکه شهرداری موفق است که جهت‌گیری خاصی نداشته باشد، گفت: شهردار عضو دیگری از شورا است و شهرداری که با برخی افراد ساخت و با برخی دیگر نزاع داشت، نمی‌تواند مدیریت صحیح داشته باشد و در این راستا به شهرداران توصیه می‌شود، عضوی از شورای شهر باشند.
وی افزود: علی‌رغم تفاوت سلیقه‌ها و خواسته‌ها، باید این امر را به شیوه خوب در مجاری قانونی قرار دهیم و شهردارانی موفق هستند که این امر را انجام دهند و در نظرآباد باید قدری این تدبیر توسط شهردار انجام شود.
معصومی خاطرنشان کرد: به‌سبب اینکه در نظر داریم به‌صورت عادلانه تصمیم بگیریم، تمامی مستندات در مورد این موضوع جمع‌آوری شده و در یک هفته آینده تعیین تکلیف لازم برای نظرآباد صورت می‌گیرد.
وی در مورد نحوه تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف در این حوزه، گفت:‌ برخورد با شهردار یا تعدادی از اعضای شورای شهر در این زمینه انجام می‌شود که نیازمند بررسی نهایی است تا نتیجه اعلام شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
چرا حالا آقایان بفکر افتادن مشکل نظراباد را حل کنند.فصل کارهای عمرانی تمام شد و دریغ از یک کار کوچیک !
شکری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
لطفا یه سری به خیابان طالقانی بزنیدتاببینیدچه بلایی سرمردم بیچاره اوردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
یکساله که این حرفا تکرار بیهوده داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
دود دعوای شورا و شهردای تو چشم ما میره که باعث میشه چندماه به ما حقوق نده و مارو بلاتکلیف بزاره.انصافه با لیسانس بری تو جایگاه cng برای ماشینهای دیگه گاز بزنی. بخاطر این اختلافاتتون میدونید چندتا از خانواده های حقوق بگیرتون رو از هم پاشوندی.توروخدا فکر مردم باشید کارم داره به جدایی از همسرم میکشه.قرار بود استخدام بشه ولی ...
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
اختلاف اقايون براى گرفتن عوارض و خلافى هاى انچنانى يا براى رسيدگى به شهر.
شهردار محترم نظراباد جان مادرت يه سر به محله رسالت بلوار ولايت سر كوچه بهارستان ٣٧ بزن ببين شما اجازه ميديد بچه هاى خودت با اين آلودگى جوب زندگى كه نه فقط از كنارش عبور كنند يه سوزن به خودت بزن بعدبيا ميلگرد ٤٠ تيز كن به ما بزن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار