کد خبر: ۱۱۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴ 12 October 2015
با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی مدیرکل جدید حوزه هنری استان البرز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه تودیع و معارفه مدیرکل حوزه هنری استان البرز صبح امروز یکشنبه در باشگاه فرهنگی میلاد کرج برگزار شد. در این جلسه از زحمات عبدالحمید قره داغی، رئیس سابق حوزه هنری قدردانی به عمل آمد و اسماعیل آجرلو به عنوان متولی جدید حوزه هنری استان البرز انتخاب شد.

معاون هنری حوزه هنری کشور در این مراسم اظهار کرد: هنر، حوزه جهاد است و در این مجموعه نباید منتظر ابلاغها و دستورالعملها بود و می بایست عاشقانه عمل کرد و به این باور رسید که تعالی کشور در سایه تعالی فرهنگ رقم می خورد.

فاضل نظری افزود: حوزه هنری طی سالهای گذشته مسیرهای مختلفی برای پیمودن شاهراه اصلی طی کرده است و امروز هم مانند گذشته بیش از پیش رسالتش را درترویج ارزشهای انقلاب و پرورش استعدادهای جوانان هنرمند می داند .

وی ادامه داد: برای بیان گذشته کشور باید به معماری باشکوه و به اشعار زیبا مراجعه شود و آنچه امروز این کشور و هویتش را به دنیا معرفی کرده ماحصل فرهنگ و هنر است .

نظری گفت: حوزه هنری البرز ویژگی های منحصر به فردی دارد، اول اینکه از افراد مذهبی و فرهنگی و خوش ذوق تشکیل شده است، دوم اینکه در فضای این مجموعه در تمام مسائل حتی جابجایی مسئولیت ها، جهادی عمل می شود.

وی بیان کرد: حوزه هنری جزو معدود نهادهایی است که به رغم تغییر یک مدیر، تصمیمات گذشته در دوره مدیریت جدید در همان جهت دنبال می شود.

نظری تصریح کرد: در واقع در زمان مدیریت های قبلی ریل گذاری انجام شده است و با مدیریت جدید بر سرعت قطار این مجموعه افزوده می شود.

هیچ مدیری بدون مشارکت همکاران و همراهانش موفق نیست

مدير کل امور استانها و مجلس حوزه هنری کشور در این مراسم گفت: حوزه هنری به عنوان یک نهاد برآمده از انقلاب مهمترین ماموریتش، شناخت پیام و تولید و ابلاغ پیام های انقلاب اسلامی به زبان هنر است.

مجید مصلحی با اشاره به این موضوع که رمز موفقیت انسان ها و گروه‌های مختلف در جامعه، سخت کوشی و خطر پذیری است، گفت: در حوزه هنری همکاران از این عنصر و ویژگی به خوبی برخوردارند.

مصلحی افزود: هیچ مدیری بدون مشارکت همکاران و همراهانش موفق نیست و این حوزه نیز از این نعمت الهی و مشارکت مدیر و پرسنل برخوردار است.

سرپرست جدید حوزه هنری استان البرز نیز با اشاره به اینکه ریل گذاری لازم در حوزه هنری انجام شده است گفت: برنامه ریزی های کلان پیاده شده و با وجود اینکه در این حوزه امکانات کمی وجود داشته اما با زحمات مدیریت قبلی زیرساختها انجام شده است و از این پس هم فعالیتها در همین مسیر و دقیقتر ادامه پیدا می کند.

اسماعیل آجرلو در ادامه گفت: همدلی و هم یاری هنرمندان و مسئولین حوزه را خواستارم تا هم افزایی بیشتری در این استان به وجود آید.

حوزه هنری استان البرز تاحد مطلوب فاصله دارد

صحبت های مدیرکل اسبق حوزه هنری پایان بخش این مراسم بود.

عبدالحمید قره داغی گفت: حوزه هنری شعار محوری، شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای هنری جوان را در دستور کار داشته و سعی کرده فعالیتهای خود را در این راستا انجام دهد. در این زمینه و در راستای شناساندن جوانان و هنرمندان استان به هم استانی های خود قدم خوبی برداشته شده است.

قره داغی افزود: در حوزه هنری استان البرز، تا ایده آل و حدمطلوب فاصله داریم و لازم است مسئولین استان به این مقوله توجه بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار