کد خبر: ۱۱۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 13 October 2015

معاون صنايع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز از اجرای بسته حمایتی بیمه‌ای برای صنایع کوچک در البرز خبر داد.

بختیار رازانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: بسته حمایتی شرکت بیمه‌ای متناسب با فعالیت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط طراحی شده است.

وی با اشاره به تفاهمنامه‌ منعقد شده بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیمه ایران برای حمایت از صنایع کوچک افزود: با اجرای این تفاهمنامه که در راستای افزایش همکاری در راستای ترویج فرهنگ بیمه و حمایت از صنایع کوچک و متوسط و بهره‌مندی این صنایع از مزایای بیمه است، امید می‌رود با اجرای این اقدامات، شاهد تسهیل و رونق فعالیت‌های اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک در فضای کسب‌ و کار باشیم.

این مسئول تصریح کرد: در راستای تقویت و حل مشکلات صنایع کوچک باید سیاست‌های حمایتی در نظر گرفته شود که یکی از این سیاست‌ها، حمایت‌های بیمه‌ای است تا این صنایع را از لحاظ خسارت‌هایی که ممکن است به دارایی و یا کارکنان آن‌ها وارد شود، مصون بدارد.

رازانی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ایجاد بسترهای مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و اجرای بسته حمایتی بیمه‌ای برای صنایع کوچک ریسک این صنایع کاهش یابد.

وی همچنین با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های زیربنایی نظیر آب، برق، گاز و تصفیه‌خانه در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان و بسترسازی برای حضور سرمایه‌گذاران در این مناطق ، گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی البرز آمادگی دارد زمینه آموزش و ترویج بیشتر فرهنگ بیمه و شناساندن بسته بیمه صنایع کوچک به‌ واحدهای صنعتی کوچک را با همکاری شرکت بیمه ایران فراهم کند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی البرز در پایان گفت: امیدواریم بسته بیمه صنایع کوچک با همکاری دو مجموعه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به نحو مناسبی عملیاتی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار