کد خبر: ۱۱۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 14 October 2015

شهردار کرج از افتتاح 5 پل عابر پیاده مکانیزه در کرج و در آینده نزدیک خبر داد.

علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه خدمات رسانی به مردم و افزایش ضریب ایمنی تردد مردم در سطح شهر یکی از مهمترین اهداف احداث این پل‌های عابر پیاده است.

وی ادامه داد: برخی از خیابان‌های این کلانشهر به دلیل تردد بالای خودروها خطرناک محسوب می‌شوند که متأسفانه این خیابا‌ن‌ها فاقد پل عابر بودند که با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده احداث پل عابر پیاده در این خیابان‌ها در اولویت قرار گرفته است.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: در این راستا و به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم هم اکنون پنج پل عابر پیاده مکانیزه در حال طی مراحل آماده‌سازی است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

ترکاشوند تأکید کرد: یکی از این پل‌ها در بلوار شهید بهشتی محدوده خیابان انقلاب و المهدی قرار دارد.

به گفته وی احداث پل در بلوار علامه جعفری، جاده ملارد و جاده محمدشهر و ... از پل‌های در دست احداث است که به زودی افتتاح می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان به معضل ترافیک در کلانشهر کرج اشاره کرد و افزود: مشکل ترافیک در کرج به بحرانی تبدیل شده است که لازم است اقدامات کارشناسی شده در این باره انجام شود.

این مسئول گفت: رشد جمعیت و افزایش تعداد خودروها سبب شده است که امروز نیز کلانشهر کرج با معضل ترافیک روبه‌رو شود لذا باید اقدامات مناسبی برای رفع این معضل اندیشیده شود.

ترکاشوند بیان داشت: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم و کاهش استفاده از خودروهای شخصی و تک سرنشین می‌تواند یکی از راهکارهای اساسی برای کاهش معضل ترافیک محسوب شود.

وی ایجاد پارکینگ را نیز از دیگر نیازهای این کلانشهر عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای احداث پارکینگ در نقاط مختلف کرج نیز انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار