کد خبر: ۱۱۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 14 October 2015
عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با گلایه از عدم تکمیل پارکینگ‌های مصوب در شورای اسلامی شهر، گفت: پارکینگ‌های نیمه کاره سطح شهر کرج به سرعت تکمیل شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، خسرو سرحدی اظهار کرد: موارد متعددی از پارکینگ‌های نیمه‌کاره سطح شهر کرج به صورت طبقاتی مکانیزه دارای قرارداد وجود دارد که نیمه‌کاره مانده و به اتمام نرسیده است.

وی افزود: در این قراردادها زمان اجرای طرح تعیین شده است، اما بیشتر طرح‌های عمرانی مذکور در زمان تعیین شده به مرحله بهره‌برداری نرسیده‌اند.

این مسئول از جمله این پارکینگ‌های طبقاتی مکانیزه مصوب شورا را در مناطق رجایی شهر و میدان توحید عنوان کرد و ادامه داد: این پروژه‌ها در مرحله اسکلت بندی قرار دارند و برخی از آنها در همین مرحله مانده و رها شده‌اند که این برای مدیریت شهری شایسته نیست.

به گفته سرحدی، با توجه به اینکه اعتبارات مورد نیاز برای احداث این پارکینگ‌ها تعیین و مصوب شده است، عدم تکمیل آنها سبب آسیب به مجموعه مدیریت شهری و ایجاد چهره‌ای نامطلوب در ساختار و چهره شهر است.

این عضو شورا بر اهمیت احداث پارکینگ‌های طبقاتی مکانیزه در شهر تأکید و خاطرنشان کرد: کیفیت پایین تردد در شهر با توجه به شدت ترافیک، حساسیت و ضرورت احداث پارکینگ‌های معمولی و مکانیزه را به شدت پررنگ می‌کند که مجموعه مدیریت شهری با همکاری همه دستگاه‌ها و بخش‌های ذیربط باید در این زمینه اقدامات عاجل و موثری صورت دهند.

سرحدی در بخش دیگری از سخنان خود خواهان ارائه گزارشی از سوی شهرداری در خصوص نحوه هزینه کرد اعتبارات تخصیصی به تملکات شد و افزود: رقمی نزدیک به 140 میلیارد تومان برای تملکات در مناطق 12گانه در اختیار شهرداری کرج قرار گرفته است، همچنین 100 میلیارد تومان اعتبار به صورت آزاد به این دستگاه تخصیص یافته تا در صورت نیاز به این امر اختصاص دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار