کد خبر: ۱۱۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 19 October 2015

استاندار البرز گفت: تصویب برجام گامی در مسیر گشایش اقتصادی کشور است.

به گزارش ایرنا ، سید حمید طهایی عصر یکشنبه در همایش فرهنگ عاشورا در روستای برغان شهرستان ساوجبلاغ با بیان آن که دولت تدبیر و امید با همه مشکلاتی که از قبل بر روی دوشش احساس می کند تمام وعده های انتخابی خود را جامه عمل پوشانده است،افزود: در شرایط سخت اقتصادی ، محاصره تحریم ها و مشکلاتی که برای دولت تدبیر و امید در داخل کشور وجود دارد ، شعار انتخاباتی دکتر روحانی یکی پس از دیگری در حال محقق شدن است که این موضوع سبب امیدواری مردم شده است.

وی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به تصویب برجام افزود: تصویب برجام گام در جهت گشایش اقتصادی و تصویب توافقنامه

پیروزی ملت بزرگ ایران اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای است.

وی بیان کرد: به رغم تمام نقدها و ایران هراسی هایی که در تیلیغات جهانیان وجود دارد تصویب برجام و همچنین توافقنامه نشان داد ایران و اسلام خواستار صلح و آشتی و تعاملی مصالمت آمیز هستند.

طهایی ادامه داد: انتظار می رود نتایج امیدوار کننده حاصل از توافقات و تصویب برجام را نیز در تمام روستا های کشور شاهد باشیم و به عنوان خادمان تمام مردم ایران اسلامی تلاش کنیم تا روز به روز زندگی ساکنان باایمان و سخت کوش روستاها را ارتقاء دهیم.

استاندار البرز با بیان آن که من روستازاده هستم و سال ها در روستا زندگی کرده ام ، افزود: به جرات می گویم مردم ساکن در روستا از لحاظ اعتقادی بسیار با ایمان هستند و این خصلت نیکو در تمام زندگی آنان ساری و جاری است.

وی یادآور شد: در کنار ایمان یکی دیگر از ویژگی مردمان ساکن روستا شاکر بودن و قانع بودن آنان است ، روستاییان با حداقل درآمد زندگی خود را می چرخانند و از این موضوع نیز خدا را بارها شکر می کنند.

استاندار البرز گفت: امیدواریم خداوند همواره برکتش را شامل حال همه تولیدکنندگان کشور وکسانی که در حوزه اقتصادی تلاش می کنند، گرداند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار