کد خبر: ۱۱۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲ 19 October 2015

استاندار البرزگفت: تصویب برجام گامی در راستای گشایش اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، سید حمید طهایی امروز(26مهر)، در همایش فرهنگ عاشورا در روستای برغان اظهارکرد: در شرایط سخت اقتصادی، محاصره تحریم‌ها و مشکلاتی که برای دولت تدبیر و امید در داخل کشور وجود دارد، شعار انتخاباتی دکتر روحانی یکی یکی در حال محقق شدن است که این موضوع سبب امیدواری تمامی هموطنان شده است.

وی با اشاره به تصویب برجام افزود: تصویب برجام گامی در جهت گشایش اقتصادی و تصویب توافقنامه گامی در جهت پیروزی ملت بزرگ ایران اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای است.

طهایی خاطرنشان کرد: علی‌رغم تمامی نقدها و ایران هراسی‌هایی که در تبلیغات جهانیان وجود دارد تصویب برجام و همچنین توافقنامه نشان داد ایران و اسلام خواستار صلح و آشتی و تعاملی مسالمت آمیز هستند.

سید حمید طهایی ادامه داد: امیدوارم نتایج امیدوار کننده حاصل از توافقات و تصویب برجام را نیز در تمام روستا های کشور شاهد باشیم و به عنوان خادمان تمامی مردم ایران اسلامی تلاش کنیم تا روز به روز زندگی زیستی ساکنان با ایمان و سخت کوش روستاها را ارتقاء دهیم.

استاندار البرز با بیان آن که من روستازاده هستم و سال‌ها در روستا زندگی کرده‌ام، افزود: به جرات می‌گویم مردم ساکن در روستا از لحاظ اعتقادی قوی‌تر از شهر نشین‌ها هستند و چه در زمان کاشت محصول و چه در هنگام برداشت همواره خداوند بزرگ و بخشنده را یاد می‌کنند.

وی یادآور شد: در کنار ایمان یکی دیگر از ویژگی مردمان ساکن روستا شاکر بودن و قانع بودن آن‌هاست، روستاییان با حداقل درآمد زندگی خود را می‌چرخانند و از این موضوع نیز خدا را بارها شکر می‌کنند.

استاندار البرز در پایان گفت: امیدوارم خداوند همواره برکتش را شامل حال همه تولیدکنندگان و کسانی که در حوزه اقتصادی تلاش می‌کنند، داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار