کد خبر: ۱۱۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ 21 October 2015

مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: بازرسان و ناظران از دستگاه‌های خدمات‌رسان به صورت سرزده بازدید می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور بعدازظهر امروز در جلسه تخصصی دستگاه‌های امدادی که در هلال احمر استان البرز برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اهمیت دستگاه‌های خدمات‌رسان در مواقع بحران لذا این دستگاه‌ها در تمام روزها باید آمادگی خدمات‌رسانی را داشته باشند.

وی تأکید کرد: در این راستا با بازدیدهای سرزده از این مراکز میزان آمادگی و فعال بودن آنها رصد می‌شود.

مدیرکل بحران استانداری البرز خاطرنشان کرد: در این راستا کمیته‌ای تحت عنوان بازرسی از دستگاه‌های خدمات رسان فعال شده است که اعضای این کمیته ها به صورت سرزده از امکانات و فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان بازدید می‌کنند.

مهرور در بخشی دیگری از سخنان خود از طرح جامع خطرپذیری در استان البرز خبر داد و بیان داشت: این طرح در 14 کارگروه مطرح شده تا دستگاه‌ها ظرفیت‌های خود را برای طرح خطرپذیری استان آماده کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن در فصل بارش‌ها گفت: تمامی دستگاه‌ها باید آمادگی کامل داشته باشند و در مواقع بحران از جمله سیل و زلزله امدادرسانی‌ها را به صورت دقیق و اصولی انجام دهند.

مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: ارائه آموزش‌ها به مردم نیز یکی از مهمترین راهکارها برای کاهش بحران در مواقع اضطراری است.

مهرور خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که ستاد بحران انجام داده است هماهنگی‌های لازم با اپراتورهای تلفن همراه است که در این راستا با نصب سنسورهایی در مسیرهای جاده چالوس و یا طالقان می‌توان به محض بحران‌هایی مانند سیل و زلزله این سنسورها به صدا درآیند.

وی با بیان اینکه این سنسورها به بلندگویی وصل خواهند شد افزود: با به صدادرآمدن این بلندگوها در مراکز خدمات رسان امدادگران فعالیت‌های امدادی خود را سریعا آغاز خواهند کرد.

مهرور در بخش مهمی از سخنان خود با اشاره به بحث الینو افزود: دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداری‌ها نسبت به هماهنگی برای ذخیره سوخت و خدمات امدادی و آذوقه اقدام کنند تا روستاییان دچار مشکل نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار