کد خبر: ۱۲۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 30 October 2015

استاندار البرز خطاب به وزیر کشور با اعلام اینکه این استان تازه تاسیس است، گفت: با حمایت دولت 'تدبیرو امید' در تلاش برای تامین رفاه مردم هستیم .

به گزارش ایرنا ،سید حمید طهایی شامگاه پنج شنبه در همایش گرامیداشت شهید فهمیده وشهدای دانش آموز درخانه این شهید افزود: این استان به دلیل سبقه علمی و توسعه در دانش، قطب فناوری علمی محسوب می شود که از بزرگترین مراکز پژوهشی دارو ،کشاورزی و هسته ای برخوردار است.

وی جوانان را از سرمایه های مهم استان البرز برشمرد و ادامه داد: جوانان با سواد درکنار این ظرفیت های فناوری می توانند زمینه هرچه بیشتر توسعه را فراهم کنند.

طهایی ، البرز را گلوگاه شمال و جنوب کشور وخاورمیانه خواند که می تواند با شرایط مذکوردر زمره استانهای توسعه ای قرار گیرد .

استاندار البرز خاطرنشان کرد: به واسطه همدلی با توجه به شرایط اجتماعی و سیاسی البرز امیدواریم شاهد هم افزایی و پیشرفت های بیشتر دراین استان نو پا باشیم .

وی درادامه شهدا را بارزترین الگوی فداکاری و ایثار خواند و افزود: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به امنیت و اقتدار رسیده و باید یاد و خاطره آنان را گرامیداشت و راهشان را تداوم بخشید .

طهایی اضافه کرد: امروز وظیفه تمامی آحاد جامعه پاسداری از خون شهدا و ادامه راه آنان است و همگان با الگو برداری از الگوهای ایثار و شهادت می توانند در مسیر مستقیم قرار گیرند .

دراین همایش وزیرکشور ،نماینده ولی فقیه دراستان البرزو امام جمعه کرج و شماری از مسئولان استان البرز نیز حضور داشتند که مداحان نیز به مرثیه سرایی در مصیبت اهل بیت (ع) پرداختند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار