کد خبر: ۱۲۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 02 November 2015
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طالقان گفت: هم‌اکنون تمام راه‌های اصلی و فرعی روستایی این شهرستان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج رضا رمضانی اظهار داشت: بارش‌های شدید و پی در پی باران که هفته گذشته سطح شهرستان طالقان را فرا گرفت، منجر به جاری شدن سیل، گل و لای، ریزش کوه و در نهایت انسداد حدود 15 نقطه از محورهای روستایی بالاطالقان شد.

وی ادامه داد: در این راستا همچنین مسیر موقت دسترسی روستای وشته تخریب و محور روستایی آسفاران در بخش پایین طالقان نیز مسدود شد که با تلاش شبانه‌روزی و طاقت‌فرسای پرسنل و اکیپ راهداری این شهرستان بازگشایی و تردد در سطح محور مذکور برقرار شد.

رمضانی گفت: در همین رابطه راه ارتباطی پنج روستا در محور جوستان به گته‌ده، سه روستا در محور جوستان به ناریان، راه موقت دسترسی روستای وشته در بخش بالا طالقان و قسمتی از محور روستایی آسفاران در بخش پایین طالقان مسدود شد که با تدابیر صورت گرفته این اداره در جهت مقابله با حوادث طبیعی و شرایط متغیر جوی و نیز رفاه حال شهروندان و همچنین تلاش بی‌وقفه پرسنل و اکیپ راهداری بازگشایی و تردد در آن برقرار شد.

رئیس راه و شهرسازی طالقان در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون تمام راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار