کد خبر: ۱۲۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹ 03 November 2015

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: یکی از برنامه‌هایی که در دستور مار قرار گرفته، حمایت از سمن‌ها در این استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ‌قدرت‌الله شمیرانی ظهر امروز در نشست شورای راهبردی و تشکیل کارگروه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد استان البرز اظهار کرد: با توجه به اینکه فعالیت سمن‌ها یکی از موثرترین راهکارهای فعال کردن جوانان در عرصه‌های مختلف است لذا باید تلاس کنیم تا رشد این سمن‌ها را نیز شاهد باشیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز با بیان اینکه در این راستا در نظر داریم تا با اعطای سود چهار درصد به سمن‌ها، آنها را در توسعه اشتغالزایی فعال‌تر کنیم تأکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در توسعه اشتغال و به کارگیری جوانان می‌تواند در کاهش بیکاری نقش بسیار موثری را داشته باشد.

وی فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: اعطای این وام می‌تواند در جهت حمایت از برنامه‌های کارآفرینی و اشتغالزایی این سازمان‌ها نیز داشته باشد.

شمیرانی در ادامه سخنان خود با تأکید بر ساخت سمن و خانه جوان در استان البرز تأکید کرد و گفت: با تصویب در ستاد ساماندهی امور جوانان و مساعدت استاندار این مهم در دستور مار قرار گرفته است که برای سال آینده به عنوان طرح اجرایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار