کد خبر: ۱۲۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ 03 November 2015

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز از تشکیل کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی در هفته پژوهش با هدف کمک به توسعه طرح های تحقیقاتی و پژوهشی خبرداد .

قباد نعمتی در روز سه شنبه نشست هماهنگی گرامیداشت هفته پژوهش و آیین های این هفته افزود: با تبلیغات و اطلاع رسانی بسترها را برای توسعه پژوهش می توان فراهم کرد و دراین زمینه رسانه ها نقش بسزایی را ایفا می کنند .

وی ادامه داد: بنابراین با تشکیل این کمیته دراستان البرز تلاش می شود تا نهایت بهره مندی از امکانات اطلاع رسانی برای تحقق این امر مهم صورت گیرد.

این مسئول گفت: اگرچه تبلیغات و اطلاع رسانی در امر تاثیرگذار پژوهش نباید محدود به زمان خاصی مانند هفته پژوهش شود اما امیدواریم بسترها برای هدف گذاری دراین زمینه دربلند مدت نیز فراهم شود .

نعمتی خاطرنشان کرد:آئین نامه استانی هفته پژوهش و فناوری با همکاری وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و همچنین وزارت کشور تهیه و تنظیم و به استان ها ابلاغ شده است.

وی اطلاع رسانی در زمینه برنامه های هفته پژوهش و فناوری، فراخوان برگزاری نمایشگاه استانی، هماهنگی با مسئولان حوزه پژوهشی و فناوری برای انجام مصاحبه ها را از جمله وظایف کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار