مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به طرح ساماندهی فروشگاه های عضو خدمات تجارت الکترونیک گفت: این فروشگاه ها باید نماد اعتماد را ازصنعت معدن وتجارت کسب کنند.
حسین مهری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از مشکلات در زمینه ارایه مطلوب این نوع خدمات آن است که برخی از فروشگاه ها و شرکت های طرف قرارداد پست بدون درخواست مشتری کالا می فرستند.
وی ادامه داد: برخی نیز کالای تقبلی می فرستند که آسیب به وجه پست وارد می آورد و مردم را بی اعتماد می کند.
مهری گفت: طرح ساماندهی این فروشگاه ها با الزام آنها برای دریافت نماد اعتماد از سازمان صنعت معدن و تجارت آغاز شده و از ابتدای مهرماه جاری نظارت جدی دراین زمینه درحال انجام است .
وی خاطرنشان کرد: به برخی از این فروشگاه ها تذکر داده شده و برخی نیز بصورت تعلیق درخواهند آمد و با تقویت زیر ساخت های پستی در بحث توزیع تلاش های خوبی برای ارایه خدمات تجارت الکترونیک به مردم آغاز شده است.
مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: با توسعه خدمات تجارت الکترونیک تولید کنندگان بدون واسطه کالا می فروشند درعین حال نیز نیازهای مردم تامین می شود.
وی یادآورشد: حجم خدمات تجارت الکترونیک در کشور به دلیل فراهم نبود زیرساخت های پستی نسبت به سایر کشور های دنیا کمتر است که باید تلاشهای بیشتری داشت.