کد خبر: ۱۲۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 04 November 2015

مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به طرح ساماندهی فروشگاه های عضو خدمات تجارت الکترونیک گفت: این فروشگاه ها باید نماد اعتماد را ازصنعت معدن وتجارت کسب کنند.

حسین مهری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از مشکلات در زمینه ارایه مطلوب این نوع خدمات آن است که برخی از فروشگاه ها و شرکت های طرف قرارداد پست بدون درخواست مشتری کالا می فرستند.

وی ادامه داد: برخی نیز کالای تقبلی می فرستند که آسیب به وجه پست وارد می آورد و مردم را بی اعتماد می کند.

مهری گفت: طرح ساماندهی این فروشگاه ها با الزام آنها برای دریافت نماد اعتماد از سازمان صنعت معدن و تجارت آغاز شده و از ابتدای مهرماه جاری نظارت جدی دراین زمینه درحال انجام است .

وی خاطرنشان کرد: به برخی از این فروشگاه ها تذکر داده شده و برخی نیز بصورت تعلیق درخواهند آمد و با تقویت زیر ساخت های پستی در بحث توزیع تلاش های خوبی برای ارایه خدمات تجارت الکترونیک به مردم آغاز شده است.

مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: با توسعه خدمات تجارت الکترونیک تولید کنندگان بدون واسطه کالا می فروشند درعین حال نیز نیازهای مردم تامین می شود.

وی یادآورشد: حجم خدمات تجارت الکترونیک در کشور به دلیل فراهم نبود زیرساخت های پستی نسبت به سایر کشور های دنیا کمتر است که باید تلاشهای بیشتری داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار