کد خبر: ۱۲۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰ 07 November 2015

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ساخت شهرک‌های جدید در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محسن نریمان ظهر امروز در حاشیه بازدید از شهر جدید هشتگرد با تأکید بر لزوم توسعه شهرک‌های جدید در کشور اظهار کرد: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایجاد و احداث این شهرک‌ها در کشور اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف مورد نظر از توان بخش خصوصی استفاده می‌شود، اضافه کرد: تلاش می‌گردد با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بخش خصوصی گام‌های خود را به سمت ایجاد شهرک‌های جدید برداریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در گام نخست در شهرهای عسلویه، بوشهر و شهرستان شهریار در آذربایجان شرقی این شهرک‌ها ایجاد می‌شود.

نریمان تأکید کرد: دولت برای ساخت این شهرک‌ها هیچ کمکی نمی‌کند، لذا برای احداث آنها تنها از توان سرمایه‌گذاران در بخش داخلی و خارجی استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید اعتماد سرمایه‌گذاران را در بخش‌های مختلف فراهم کنیم، افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذاران خارجی اعتماد و رغبت کافی را برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف داشته باشند.

نریمان با اشاره به اینکه برای ساخت این شهرک‌ها اسلوب اسلامی رعایت می‌شود، ادامه داد: هر چند برای ساخت این شهرک‌ها از طرح‌های پیشرفته استفاده می‌شود، اما در نظر گرفتن روش‌های اسلامی در ساخت این شهرک‌ها فراموش نمی‌شود.

در ادامه این مراسم، آدلر قائم‌مقام وزارت راه، ساختمان و محیط زیست آلمان نیز با بیان اینکه برای سرمایه‌گذاری در ایران آمادگی داریم، گفت: برای سرمایه‌گذاری در بخش انرژی‌های نو و سازه‌های جدید مسکونی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

قرار است در جریان این سفر قرارداد همکاری بین ایران و آلمان در بخش ساختمان منعقد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار