کد خبر: ۱۲۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 08 November 2015

مسئول دپارتمان فوتسال استان البرز گفت: حمایت ها از تیم فوتسال مقاومت البرز به هیچ عنوان کافی نیست و باید از ظرفیت های بالای فوتسال استان استفاده کرد.

رضا ترابی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: تیم فوتسال مقاومت البرز تنها نماینده استان در بالاترین سطح رقباتهای کشوری در شرایط کنونی تنهاست و از کمترین حمایت از سوی مجموعه استان برخوردار است.

وی بیان کرد: در شرایطی که بیشتر استان های کشور آرزوی داشتن تیمی در سطح لیگ برتر دارند ، استان البرز نسبت به این دارایی بی توجه است و هیچ حمایتی از تنها نماینده خود در لیگ برتر فوتسال کشور ندارد.

ترابی با اشاره به پتانسیل بالای فوتسال در استان البرز گفت: فوتسال کرج از قدیم الایام نخبه های زیادی تحویل تیم های ملی داده است و بایستی با حمایت و ایجاد بستر مناسب از توقف این روند جلوگیری کرد.

مسئول دپارتمان فوتسال استان البرز یادآور شد: تیم فوتسال مقاومت بستر مناسبی برای ظهور و بروز استعدادهای استان البرز و با برنامه ریزی مناسب می توان از این ظرفیت برای ارتقای جوانان و نوجوانان بهره برد.

ترابی تاکید کرد: متاسفانه تمامی انرژی مدیران و مربیان مقاومت معطوف به تامین هزینه های تیمداری شده است و این موضوع در روند نتیجه گیری این تیم نیز تاثیر زیادی گذاشته است.

وی با بیان آن که بیش از 70 درصد توان این تیم برای جلب منابع مالی صرف می شود ، افزود: امیدوارم با حمایت مجموعه استان شرایط این روز به روز مناسب تر شود ، مقاومت از بازیکنان و مربیان بسیار خوبی بهره می برد که با کمی تزریق انگیزه می توانند در ادامه رقابتهای لیگ برتر شگفتی ساز شوند.

ترابی با بیان آن که مقاومت با کمترین هزینه به مبارزه با تیم های تا بن دندان مسلح لیگ برتر می رود ، گفت: با این وجود نتایج این تیم در لیگ برتر امیدوار کننده بوده است و با اندکی حمایت می توان شاهد روزهای بسیار خوبی برای این تیم بود.

وی با انتقاد از مسئولان استان یادآور شد: به جای سرمایه گذاری و بومی سازی تیم های وارداتی به استان می توانیم از ظرفیت های موجود استان همانند تیم فوتسال مقاومت استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار