کد خبر: ۱۲۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰ 09 November 2015

مدیرکل مدیریت بحران البرز از آب‌گرفتگی زیر گذر مهرویلا و تلاش ماموران خدمات شهری برای تخلیه آب این زیر گذر بر اثر بارندگی باران در چند ساعت گذشته خبر داد.

مهدی مهرور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درکرج، با اشاره به اینکه بارش چند ساعت اخیر در شهرستان کرج سبب آب گرفتگی برخی مناطق شده است، اظهار داشت:بارش باران در منطقه 45متری گلشهر و مهرویلا نیز سبب بروز مشکلاتی شده است.

وی با بیان اینکه به سبب این بارش زیرگذر منطقه مهر ویلا«خروجی اتوبان کرج-تهران»با آبگرفتگی شدیدی رو به رو بوده است، افزود:هم اکنون عوامل آتشنشانی و خدمات شهر کرج در محل مستقر و با تجهیزات مورد نیاز در حال تخلیه آب هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با تاکید بر اینکه طبق گزارشات اعلامی در جریان این بارندگی مشکلات آب گرفتگی معابر بیشتر برای منطقه45متری گلشهر و مهرویلای کرج مشکلاتی را به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: هم اکنون در حال بازدید میدانی از معابر سطح کرج هستم.

وی با بیان اینکه منطقه مهرویلا سابق بر این نیز با این دسته از مشکلات رو به رو شده بود، تصریح کرد:قرار بود شهرداری اقداماتی در این راستا انجام دهد و تاکیدات فراوانی نسبت به این مهم صورت گرفته بود.

مهرور با اشاره به اینکه باید تدبیر اساسی در این باره اندیشیده شود، گفت: در صورت نیاز باید این کانال تعریض یا چاهی حفر شود چرا که پاییز پر بارانی را درپیش رو داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار