کد خبر: ۱۲۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۱ 13 November 2015

معاون سنجش پیشگیری و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان استثنایی مهمترین اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عظیم عراقی ظهر امروز در دومین جشنواره پارا المپیاد ورزشی مدارس استثنایی استان البرز، اظهار داشت: شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان استثنایی یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که می‌تواند سهم مهمی در رشد استعدادهای این دانش‌آموزان داشته باشد.

وی با اعلام اینکه این معاونت در این زمینه اقدامات بسیار موثری را در دست انجام دارد، افزود: توسعه فعالیت‌های ورزشی در بین دانش‌آموزان استثنایی می‌تواند گامی مهم در جهت شناسایی خلاقیت‌های آنان باشد.

معاون سنجش پیشگیری و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در ادامه سخنان خود به پاراالمپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای اشاره کرد و افزود: در این پاراالمپیاد بازی‌ها براساس استعدادهاو توانایی‌های دانش‌آموزان استثنایی انجام می‌شود و در این راستا استعدادهای دانش‌آموزان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

عراقی گفت: استعدادیابی در بین این قشر یکی از مهمترین ضروریات است تا بتوانیم رشد فعالیت‌های ورزشی را در بین این قشر از دانش‌آموزان شاهد باشیم.

وی یکی از نیازهای مدارس استثنایی را فضا‌سازی‌های مناسب برای فعالیت‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: مدارس استثنایی باید از لحاظ فعالیت‌های ورزشی بسیار خوب و استاندارد باشند تا شرایط لازم و مطلوب برای فعالیت ورزشی این دانش‌آموزان فراهم شود.

معاون سنجش پیشگیری و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در ادامه سخنان خود از تخصیص اعتبارات خوب به مدارس استثنایی خبر داد و گفت: امسال اعتبارات مناسب‌تری به این مدارس اختصاص یافته است که می‌تواند گامی مهم در جهت توسعه خدمات‌رسانی‌ها در این مدارس محسوب شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار