برای نخستین‌بار در کشور
امروز با حضور جمعی از مسئولان، داروی گیاهی دیابت با نام لیورسیل برای نخستین‌بار در البرز و در پارک علم و فناوری رونمایی شد.
کد خبر: ۱۲۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 15 November 2015

قائم‌مقام پژوهش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در مراسم رونمایی از این داروی گیاهی اظهار داشت: ارائه طرح‌های پژوهشی برای درمان این بیماری انجام شده است.

شاهین آخوندزاده ادامه داد: با توجه به فرد مبتلا شده به این بیماری در بسیاری از موارد از بیماری خود مطلع نمی‌شود لذا باید برای درمان این بیماری طرح‌های پژوهشی مهمی صورت گیرد.

وی بیان داشت: بیماری دیابت امروزه به عنون یک بیماری مهم در جهان به شمار می‌رود لذا شناخت به موقع این بیماری و درمان آن نیازمند طرح‌های پژوهشی دقیق است.

این مسئول بروز بیماری دیابت را در بسیاری از موارد ارثی خواند و گفت: البته سبک زندگی نامناسب نیز می‌تواند یکی از دلایل بروز این بیماری در افراد باشد.

آخوندزاده خاطرنشان کرد: استفاده از فست‌فودها و فعالیت کم می‌تواند به عنوان دلایل بروز دیابت نوع 2 محسوب شود که این نوع از دیابت نیاز به دارو و درمان دارد.

وی در ادامه سخنان خود به تولید داروی لیورسیل برای دیابتی‌ها اشاره کرد و افزود: امیدواریم با رونمایی از این دارو و تولید‌ آن بتوانیم سهم و نقش اساسی را در درمان این بیماری داشته باشیم.

آخوندزاده تأکید کرد: این دارو پایین‌آورنده قند خون (به عنوان درمان کمکی در دیابت نوع دوم)، درمان حمایتی در بیماری‌های التهابی کبد، آسیب‌های کبدی و کبد چرب، پایین‌آورنده کلسترول و تری‌گلیسرید خون به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
حالا کی به بازار میاد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
این همون ریول گل هست که در بازار فراوان است.با توضیح این اقا چیز جدیدی کشف نشده است و گیاه خار مریم است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
شما یه کارگاه تولیدی تو یه شهرک صنعتی رو با یک پژوهشگاه که توی دنیا شهرت داره رو با هم مقایسه می کنی ؟ در ضمن خیلی از گیاهان هستد که به خواص اون عموم مردم آگاهند ولی فراوری و فرموله کردن دارو مهم است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار