کد خبر: ۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲ 27 January 2015
استاندار البرز با اشاره به تاکید دولت مبنی برجذب سرمایه گذار وحمایت از بخش خصوصی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی با تشویق بخش خصوصی توسعه متوازن را در استان دنبال کنند.
به گزارش روابط عمومی استانداری البرز، سید حمید طهایی با بیان این مطلب اظهار داشت: در خصوص اشتغال زایی و جذب سرمایه گذار دیگر نباید به ارائه آمار و ارقام بسنده نمود و پس از ظرفیت سنجی و نیاز سنجی در دستگاه های اجرایی، باید مصوبات جلسات عملیاتی شود.
وی تصریح کرد: در استان البرز ظرفیت ها و امکانات شغلی بالقوه ای وجود دارد که بعد از نیاز سنجی در تمامی ارگانها و دستگاه های اجرایی و بخش های صنعت، خدمات، کشاورزی و غیره باید طرح های مشاغل مزیت دار تفکیک شده و بصورت تخصصی بررسی  و احصاء ظرفیت شود.
طهایی گفت: با توجه به تاکید دولت باید از بخش خصوصی حمایت شود و اقدامات موثری در زمینه جذب سرمایه گذار در استان انجام گیرد.
وی با بیان اینکه استقرار صنایع مادر و زیربنایی در البرز می تواند نقش مهمی در کاهش آمار اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم باشد؛خاطر نشان کرد: استقرار منطقه ویژه اقتصادی می تواند در اقتصاد بازار محور و توسعه بازار کار آزاد نقش موثری ایفا کند.
استاندار البرز تاکید کرد: شهرداران  و دیگر دستگاه های اجرایی با تشویق بخش خصوصی توسعه متوازن استان را دنبال کنند.
طهایی افزود: بایستی مسئولین بارویکرد مدیریت جهادی موانع موجود در جذب سرمایه گذار را از میان بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار