کد خبر: ۱۳۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 21 November 2015

استاندار البرز گفت: بسترهای کارآفرینی برای فارغ‌التحصیلان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی صبح امروز در دیدار با دانشگاهیان اظهار داشت: استان البرز با داشتن مراکز دانشگاهی بسیار دارای فارغ‌التحصیلان بسیاری است که می‌توانند رشد و اعتلای این استان را بیش از پیش فراهم کنند.

وی ادامه داد: توجه به رفع مشکلات این قشر و فراهم کردن زمینه‌های فعالیت‌های شغلی برای این افراد یکی از مهمترین دغدغه‌هایی است که مسئولان استان دارند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که می‌توانیم در راستای استفاده از نیروهای جوان و تحصیل کرده انجام دهیم فراهم کردن زمینه‌های کارآفرینی برای فارغ‌التحصیلان است.

طهایی ادامه داد: ایجاد اشتغال برای جوانان می‌تواند آنان را از بسیاری از معضلات اجتماعی دور کرده و به سمت نشاط و پویایی بیشتر سوق دهد.

وی با اعلام اینکه فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مختلف می‌توانند در زمینه کارآفرینی به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنند افزود: در این راستا می‌توانیم دانشجویان را در هنگام تحصیل وارد بازار کار کنیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: برای دانشجویان در زمان تحصیل بسترهای کارآفرینی فراهم شود تا آنان در پایان تحصیلات خود یک شغل پایدار داشته باشند.

طهایی تأکید کرد: استان البرز دارای جمعیت دانشگاهی بسیاری است که می‌تواند به عنوان یک ظرفیت بسیار مهم علمی برای استان البرز محسوب شود.

وی تأکید کرد: توجه به قشر دانشجو و فراهم کردن بسترهای لازم برای شکوفایی استعدادهای آنان باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان باشد.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وجود مراکز علمی و تحقیقاتی در استان البرز گفت: فراهم کردن بسترهای تحقیق و پژوهش برای دانشجویان نیز باید یکی از اولویت‌ها باشد چرا که با تحقیق و پژوهش می‌توانیم پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و به پیشرفت برسیم.

وی استفاده از دانشجویان و هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها را نیز در توسعه پایدار مهم ارزیابی کرد و گفت: استان البرز ظرفیت‌های بسیاری در این زمینه دارد و می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های علمی در کشور محسوب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار